• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Seiko Black series

Slog till på en sköldpadda. Men fan hur är det tänkt med garanti och instruktionsbok de de får ju inte plats i ytterboxen. Har jag fått fel?

A1C65C8B-8DBB-4835-9B6E-C58433D3930C.jpeg
13215BC4-DE98-4C3A-9112-AD3B8B543096.jpeg
Jag har samma problem. Störande!

Jäkla tjöt om limiteringen, jag har frågat SEIKO och de vägrar svara på hur många som görs. Vi kommer alltså aldrig få veta, hoppas ni klarar av att leva idén a ovisshet. :)

Slog till på en sköldpadda. Men fan hur är det tänkt med garanti och instruktionsbok de de får ju inte plats i ytterboxen. Har jag fått fel?

A1C65C8B-8DBB-4835-9B6E-C58433D3930C.jpeg
13215BC4-DE98-4C3A-9112-AD3B8B543096.jpeg

Jag har samma problem. Störande!

Alla har fått samma, riktigt störande. :)
Ytterboxen är anpassad för de japanska böckerna som är något mindre än de internationella. Varför den övergången misslyckades vet jag faktiskt inte...

Min är fortfarande i box helt orörd med all plast kvar. Kluven om jag ska ta den själv eller sälja vidare? Den är ju sjukt snygg, dock lite stor för min handled och ganska tung. Kanske bara jag som inte är van...

Min är fortfarande i box helt orörd med all plast kvar. Kluven om jag ska ta den själv eller sälja vidare? Den är ju sjukt snygg, dock lite stor för min handled och ganska tung. Kanske bara jag som inte är van...
Min har inte plasten kvar men är själv kluven om kronografen ska säljas eller inte..kanske vänjer sig.

A090D9AD-CB27-4287-9881-16A20C193E6B.jpeg
Kör en intressekol här först innan k&s.. är de inte ok så är de bara att ta bort inlägget.
Denna får lämna direkt. Klickar inte helt enkelt och jag tror på kärlek vid första ögonkastet (blev så på bild men inte irl)
Skicka pm

F461D6E0-250E-457A-AAA1-38E98A6F980B.jpeg
Var och provade Seikos nya Turtle Black Edition SRPC49K1. Kollade in bilden jag tog och ser att det står ’FRE’ på datumringen. Är det svenska datumringar på denna modellen? Eller tyska? Kanske bara jag, men inte sett detta tidigare på en Seiko. :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp