Jag har samma problem. Störande!Slog till på en sköldpadda. Men fan hur är det tänkt med garanti och instruktionsbok de de får ju inte plats i ytterboxen. Har jag fått fel?
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har samma problem. Störande!Slog till på en sköldpadda. Men fan hur är det tänkt med garanti och instruktionsbok de de får ju inte plats i ytterboxen. Har jag fått fel?
![]()
![]()
Alla har fått samma, riktigt störande.Slog till på en sköldpadda. Men fan hur är det tänkt med garanti och instruktionsbok de de får ju inte plats i ytterboxen. Har jag fått fel?
![]()
![]()
Slog till på en sköldpadda. Men fan hur är det tänkt med garanti och instruktionsbok de de får ju inte plats i ytterboxen. Har jag fått fel?
![]()
![]()
Jag har samma problem. Störande!
Ytterboxen är anpassad för de japanska böckerna som är något mindre än de internationella. Varför den övergången misslyckades vet jag faktiskt inte...Alla har fått samma, riktigt störande.![]()
De va osköntYtterboxen är anpassad för de japanska böckerna som är något mindre än de internationella. Varför den övergången misslyckades vet jag faktiskt inte...
Samma här. Klockan är dock för bra för att sälja!Min är fortfarande i box helt orörd med all plast kvar. Kluven om jag ska ta den själv eller sälja vidare? Den är ju sjukt snygg, dock lite stor för min handled och ganska tung. Kanske bara jag som inte är van...
Min har inte plasten kvar men är själv kluven om kronografen ska säljas eller inte..kanske vänjer sig.Min är fortfarande i box helt orörd med all plast kvar. Kluven om jag ska ta den själv eller sälja vidare? Den är ju sjukt snygg, dock lite stor för min handled och ganska tung. Kanske bara jag som inte är van...
Som en smäck på nato!Originalbandet är skönt men det suger åt sig damm och partiklar som bara den.
Känns den bra på nato? Kommer testa det inom den närmsta tiden också.
Är inte det där en SLA??Jag som inte skulle köpa fler klockor just nu! Blev en sköldis..
![]()
Konfunderad, vem va Splinter nu igen? Yonsson eller Molle?Har Splinter kommenterat limiteringen än?
Tyvärr!?Det är tyvärr tyska![]()
Svenska hade väl varit bättre?Tyvärr!?
Jawohl!Svenska hade väl varit bättre?
Jag gillar (och föredrar) tyska.Svenska hade väl varit bättre?
Tyvärr!?
Svenska hade väl varit bättre?
Jawohl!
Jag gillar (och föredrar) tyska.![]()
På armen YES, men i påsen var det en Black Turtle..Är inte det där en SLA??
Fakiskt. Om det var det var en med hela dagnamnet så skullr jag vilja ha svenska. Riktigt tufft med gamla daydates!Ja jag hade ju klart tyckt att det varit coolt att om man köpt den i Sverige att det då var svenskt och i Tyskland varit tyskt![]()