4800Vad var listpriset nu igen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
4800Vad var listpriset nu igen?
Jasså? Så dom blir svåra och få tag på..??Jag provade turtle:n igår. Fruktansvärt snygg. Angående hur limiterade dom är - min butik skulle bara få in 2 (två) ex. That is all.
Så här borde den väl se ut? Såg på @yonsson s bild att den också såg centrerad ut...![]()
Riktigt skön!
Jag skulle bli sjuuukt irriterad på det därSå här ser min chapterring ut. Ska jag ignorera det? För klockan är ju så jävla bra!![]()
Riktigt jävla bra. Synd att man missade det här tåget.![]()
![]()
Rätt cool ändå.![]()
Riktigt jävla bra. Synd att man missade det här tåget.
Det gjorde du helt rätt i! Klart den bästa av dom tre!Klockmaster på Backaplan (Göteborg) hade fått 1 ex av varje så jag kunde inte låta bli att hugga Turtlen
![]()
Är det det här vi snackar om? Att den är i synk kl tolv men inte kl fem (och kl tre...) eller vad är kruxet?
![]()
Det här alltså?Är själva chapterringen som är lite off. Enkel fix att göra själv men iom att klockan är ny så är det bara att gå tillbaka till affären så får dom centrera ringen/byta ut klockan. Standard hos Seiko att chapterringen är off...
YesDet här alltså?
![]()
Jag väntar med spänning till någon slänger upp en Turtle på k&s
Ni kan kalla mig gamen.
Du får vara snabb...Jag väntar med spänning till någon slänger upp en Turtle på k&s
Ni kan kalla mig gamen.
Japp. Och den är reserverad. Så någon är villig att betala 9k tydligen!Bra pris! Listar väl 4.8?![]()
9100kr..??
Du kan få köpa min för 8.Bra pris! Listar väl 4.8?![]()
Du kan få köpa min för 8.![]()
Alltså hur svår blir dom o få tag på egentligen när dom är slut i butikerna?
Nämen ärligt? Hur limiterade är dom? Hur många antal släpps?Helt omöjliga. Har man chansen så tar man den. Dessa kommer nog gå för minst 50.000kr om nån vecka