mannis
Basic
Exakt, nya fingerprint eller bitcoin... tjöööööp!Helt omöjliga. Har man chansen så tar man den. Dessa kommer nog gå för minst 50.000kr om nån vecka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exakt, nya fingerprint eller bitcoin... tjöööööp!Helt omöjliga. Har man chansen så tar man den. Dessa kommer nog gå för minst 50.000kr om nån vecka
Helt omöjliga. Har man chansen så tar man den. Dessa kommer nog gå för minst 50.000kr om nån vecka
Nämen ärligt? Hur limiterade är dom? Hur många antal släpps?
Ah sorry... Jag fes ut infon, hör lite dåligt på höger öra...Hört rykten om att chronon kommer gå för minst 100k faktiskt. Så om du ska komma med info så kan du väl iaf delge rätt info!![]()
Trevlig attityd...köpte också för den är snygg men kul o veta..Jag ändrar mig:
Helt ärligt så vet jag inte och jag bryr mig inte heller. Har en Ninja Turtle väntandes på mig när jag kommer hem från semestern. Jag har beställt en för att jag tokgillar Turtles. Hur pass limiterad den är känns skitsamma i min värld. Köper inte klockor för att känna pengar.
Trevlig attityd...köpte också för den är snygg men kul o veta..
Det blir väl som vanligt, de dyker upp ett tag sedan är de spårlöst försvunna. Into the darkness.Alltså hur svår blir dom o få tag på egentligen när dom är slut i butikerna?
Fattar inte. Alltså, frågan hur pass limiterad denna trio är är väl relevant?
Blue Lagoon turtle och samurajen har jag för mig att jag läst släpptes i 6.000ex var.
Brukar Seiko släppa en limited ed och sedan släppa på mer?
Klart den inte kommer kosta 50k när de är slut i butik och serien upphört (oavsett upplaga). Men story och info gör väl ägandet lite roligare väl?
Såg dem på Seiko_official på Instagram (eller vad den kan heta) igår. Ringde klockmaster globen och bokade direkt (10min innan stängning) och hämtade idag (blev sne493, de hade en chrono kvar också).Jag visste inte ens den var Limiterad innan jag läste här. Såg på Seikos hemsida klockorna av misstag. Fastnade för chronon direkt. Kom o tänka på vilka som har dom. Klockmaster. Ringde dom direkt och dom sa att dom skulle släppas i början på Februari. Bokade direkt och den kom tidigare..
Då är jag med.Har inte hittat någon info om antal på någon av de vanliga sidorna, men säkert att de som hänger i diverse Seiko-forum har bättre koll.
Tror inte det är frågan om antalet klockor som gör att det inte kommer svar, utan tassandet runt priset/eventuella prisökningar. Kanske inte det roligaste att skriva om första dagen man får klockan och som @Tampa_blord skrev, ointressant för flertalet då man inte köper för att spekulera.
Trevlig klocka och underbart varuhus. Önskar dig en trevlig dag!Ikea idag..![]()
![]()
![]()
Desamma..Trevlig klocka och underbart varuhus. Önskar dig en trevlig dag!![]()
https://www.strapcode.com/store/22m...p-black-chamfer-clasp-with-button-p-4517.html
Vad tror ni om en sådan på turtlen? Hade de funkat?
Eller kanske ett lite mer arbetat, typ Miltat Black Canvas? Plz advice!