Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då var det bestämt, en orange påväg anländer fredag , kollegan köper den blå och svärfar fick ta den svarta i present idag för all hjälp med husetHelgen kändes lång men idag kom dom! Då var bara frågan vilken man ska behålla! Lutar åt den blå eller kanske en orange den ser galet snygg ut på bilderna
Du är inte sist. Jag är på semester och har inte kunnat hämta ut min, lär dröja minst till nästa vecka innan jag kan hämta ut denSist på bollen! Hämtat mina GMT nu.
Byttade ut den blåa mor svart.
Samma här, pilotstrejk gör att man fastnat utomsocknes. Blir antagligen på måndag….Du är inte sist. Jag är på semester och har inte kunnat hämta ut min, lär dröja minst till nästa vecka innan jag kan hämta ut den
Skönt att det är fler som inte hämtat ut än. Man vill ju inte vara ensam kvar att dra ut på detSamma här, pilotstrejk gör att man fastnat utomsocknes. Blir antagligen på måndag….
Inte alls dum på det natobandet. Var är armbandet med f-stopp-skalan ifrån?
Oj, det minns jag inte ens men jag tror att det är köpt på Ebay. Sök på typ f stop bracelet.Inte alls dum på det natobandet. Var är armbandet med f-stopp-skalan ifrån?
Då var det min tur. Tog en stund att lösa logistiken nu i semestertider men nu sitter i alla fall klockan på armen. Är man sist på bollen kanske??
Länken nu kortad och tid/datum justerat. Första intrycket är att det är mycket klocka för pengarna. Dock upplever jag att min bezel snurrar väldigt lätt?! Hur upplever ni övriga era?
Steglös vet jag att den ska vara, men trodde den skulle bjuda på lite mer motstånd… känns nästan som att man lätt kan snurra till den.
Inte än, har inte bestämt mig än. Beskrev hur jag gör högre upp.Någon som tagit bort cyklopet ännu (@yonsson )
Själv har jag aldrig gjort någon liknande procedur men förstår det som att det är relativt lätt??
Värme och typ klickskrapa?