Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite så som jag också resonerade i valet av den svarta... var inte helt hundra på om jag skulle fixa att bära upp så mycket färg, men cool är den iafJag tycker att den oranga har rejält med karaktär och kaxighet i läcker balans. Men jag ser inte att den passar med mig.
Så jag valde den svarta - subtil men pondus i det tysta.
Men den oranga är läcker. Helt klart.
Tack @yonsson och @Molle och Klockmaster Globen. Top notch.
Posten skickade den till fel by i fel kommun. Jag hann som tur var åka dit och lösa ut den innan de skickade den vidare. Då hade jag stått utan hela helgen.
Jag har märkt att den svarta gärna tar färg av en blå himmel. Här dock i kvällssol.
SSK001
Snyggt! Vad har du beställt för gummi?
Köpt ett sånt härSnyggt! Vad har du beställt för gummi?
Tackar…kommer bli riktigt snyggt!Köpt ett sånt här
Custom Curved Waffle Strap for SKX007 and SKX009
Accessories for your Vintage Seiko Watches, Divers, Chronographs, Waffle Straps, Bracelets, 6309, 6105, 6139www.uncleseiko.co.uk
Otroligt. Min gick från +6 till +10/dygn. Helt OK.Ungefär som här, ligger omkring ca +2. Förvånande. Har de justerat dom?
Återstår att se om det håller i sig.
Hittade bara denna länk: https://watch-winder.store/watch-winding-table/seiko/En snabb fråga bara…vilket håll ska den snurra i klocksnurra? CW, CCW eller båda?
Passar denna nya länk skx007/009?Man slipper ju i alla fall den hemska Prospex-dykförlängningen.Jag tar ett stämplat spänne alla dagar i veckan över det spännet.
Jag använde min 009 länk på GMTn en dag då jag inte hade tid att fippla med nerkortningen, funkade fint på det hållet.Passar denna nya länk skx007/009?
Eller är boetten lite ändrad?
Hade suttit fint med den på 009:an