Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var en liten klocka.L2L borde la vara 22 mm? Hittar ingen info någonstans.
Haha, bandbredden menar jag ju!!Det var en liten klocka.
22mm som ”vanligt”.Haha, bandbredden menar jag ju!!
Skicka pm så kan jag ge dig detaljerade instruktioner.@yonsson hur kvalificerar man sig för att hamna på en sån shit list?
Man beter sig som en kränkt idiot, backar ur från gruppköp precis innan leverans, försöker sälja en gruppköpsklocka innan man ens hämtat ut den för typ 8000kr mer än man betalat osv.@yonsson hur kvalificerar man sig för att hamna på en sån shit list?
Så jag är inte med på listan då eller?Man beter sig som en kränkt idiot, backar ur från gruppköp precis innan leverans, försöker sälja en gruppköpsklocka innan man ens hämtat ut den för typ 8000kr mer än man betalat osv.
Satan! Första gången som sagt jag är med på något sånt här. Men det låter relativt mycket med 47 pers?! Hur många brukar ”ni” bli?? Kanske hjälper till att det är en relativt ”billig” klocka47 pers som hakat på än så länge. Bara 7 pers som vill hämta.
Beror helt på pris och efterfrågan. När första PADI lanserades bokade vi 52st på 1.5 dygn. Vi var rätt många på releasen vilket var väldigt roligt.Satan! Första gången som sagt jag är med på något sånt här. Men det låter relativt mycket med 47 pers?! Hur många brukar ”ni” bli?? Kanske hjälper till att det är en relativt ”billig” klocka
Deadline för anmälan?
Äntligen dags för ett nytt gruppköp!
Modellerna lanseras IDAG.
I samarbete med Kobra Kais hovleverantör Klockmaster Globen/Stockholm erbjuds följande:
Listpris: 4998:-
Gruppköpspris: 3998:- (inkl eventuell frakt)
Leverans början på juli. Exakt datum beror på frakt-tid osv och kommer meddelas när det närmar sig.
Skicka PM till mig (kopiera nedan).
Döp PM ”Gruppköp 5GMT”
Namn och adress (adress om skickas, annars enbart namn):
Mail:
Telefonnummer:
Personnummer (för gratis försäkring 1 år):
*Om försäkring ej önskas, skicka ej personnummer.
*Data kommer skickas till KLM Globen och därefter ej sparas av mig. KOM Globen sparar info i kundregister.
*Betalning sker i butik alternativt via faktura (30 dagar) om varan skickas.
*Angående gemensam upphämtning: Butiken ej kan säkerställa tillräckligt med bemanning för att bemöta ett stort gäng dårar under semestertid. Därav är det självklart OK att hämta i grupp men i egen regi.
Jag tog en blå!
HärligtJapp, första gången på väldigt länge som det ryckte till i klockbaguetten.