Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nya bud! Deadline är ändrat till nu på söndag 19e juni.Deadline för anmälan?
Yes! Vågar vi då hoppas på leverans redan innan midsommar?Nya bud! Deadline är ändrat till nu på söndag 19e juni.
Om någon vill ändra färg eller dylikt så säg till innan söndag.
Icke. Början av juli gäller fortfarande tills annat nämns.Yes! Vågar vi då hoppas på leverans redan innan midsommar?
Ok! Ska fram till söndag klura på om jag också "måste" skriva upp mig på en orange.Icke. Början av juli gäller fortfarande tills annat nämns.
Kör orange passar bra i nya poolenJaha, blå eller grå är ju den stora frågan
Och nej, båda är inte ett alternativ…
Vilka/vilken lutar det åt för er andra?? Just nu är det för mig ca 50% sannolikhet på blå, 49% på grå och ca 1% orange.
Om du får lön senast 19e så är det helt OK. - Annars har du ju cirka 30 dagar på dig från leverans att fundera på hur du kan lösa det. Nudlar, pantburkar, sälja organ och sälja barnprylar är vanliga lösningar.kan detta kan vara en rebirth på chucks wissologi? behöver till löningen och fundera
Det veta vi icke men gissningsvis är det 120 klick moturs likt de gamla SEIKO5-modellerna enligt Seikos snålprincip.Vet vi om GMT ringen roterar båda riktningarna ala Rüleks gemté?
Jo var faktiskt lite inne på det just för omväxlingen och somrigheten. Sen inne på svart/grå för coolheten. Men slutade med tråk-blå för läsbarheten… rätt eller fel återstår ju att se. Har dessutom några dagar på mig att ångra mig…Kör orange passar bra i nya poolen
Man kan ju bara ta bort klickringen så roterar vridringen åt båda hållen.Vet vi om GMT ringen roterar båda riktningarna ala Rüleks gemté?
Du är inte dum du! En enkel lösning som jag inte ens tänkt på.Man kan ju bara ta bort klickringen så roterar vridringen åt båda hållen.
Satan ja!! Den där videon gjorde nog att jag lutar åt att ändra min beställning från blå-svart till grå-svartTrillade över denna videon och blev inte mindre sugen direkt
Den blåa är vassare tycker jag.Satan ja!! Den där videon gjorde nog att jag lutar åt att ändra min beställning från blå-svart till grå-svart
Okejdå. Ångrade tillbaka mig igen Blå it isDen blåa är vassare tycker jag.
Ja den ligger pipen, men känns som jag behöver se den först. Kul med en GMT under <5000:-. Bra där.Okejdå. Ångrade tillbaka mig igen Blå it is
Orange: 12st@yonsson
Kan vi inte få se lite statistik på hur fördelningen är mellan orange, svart & blå? Om du pallar, hade varit lite kul att se.
Fega ej, Orange it is…Kommer vi få se en grön tro?
Har svårt att bestämma mig svart eller blå
Fn skulle eg beställt alla 3, slipper man ha ångest för fel val…Orange: 12st
Svart: 25st
Blå: 29st
Totalt: 66st
Hämtar i Globen: 13st
Blev blå och orange för min del..Fn skulle eg beställt alla 3, slipper man ha ångest för fel val…