Man kan bara köpa en yonsson. Det finns bara en yonsson.får man köpa mer än en @yonsson?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man kan bara köpa en yonsson. Det finns bara en yonsson.får man köpa mer än en @yonsson?
Stänger insläppet Kl 20 idag!!!!
Sjukt bra styrt @yonsson! Nu börjar den långa väntan på riktigt...Då var portarna stängda.
Facit:
Orange: 15st
Svart: 34st
Blå: 33st
Totalt: 82st
Gruppköpsrekord med råge! Jag skriver här så fort klockorna börjar närma sig.
Oändlig!Sjukt bra styrt @yonsson! Nu börjar den långa väntan på riktigt...
När är vi framme? När?Oändlig!
Hallå när kommer min klocka?
Nu då?
När är den här?!
F5F5F5F5F5
Oändlig!
Hallå när kommer min klocka?
Nu då?
När är den här?!
F5F5F5F5F5
Det finns "F5" folket och så finns det....
Bästa filmen någonsin om du frågar min fru.Det finns "F5" folket och så finns det....
"Är det försent att ångra sig?" folket...
Approved by @yonsson & @Molle ”cert”, höjer värdet väsentligtDet finns inga dumma frågor, har jag hört, så here goes… Jag vet inte hur det brukar gå till vid sådana här gruppköp, men jag hade tyckt att det var roligt om det hade följt med ett papper som minne på att klockan kommer från just detta tillfället.
Jag vet inte vad det skulle innebära i resurser eller hur det skulle se ut, men jag tänker mig på enklaste sätt, bara ett A4 med klockans artikelnummer och serienummer och Yonssons autograf och butikens stämpel. Kanske klocksnacks logga? Jag vet inte.
Som sagt så har jag inte en aning om vad något sådant skulle innebära i arbetsbörda eller vad gängse rutin är, men det hade varit roligt.
Vänligen,
K
Det gör det nog kanske. Men det jag tänkte på var det som skrevs om att vi kanske blir de första i Sverige som får dem. Det hade varit häftigt om det blir så
Håller med om att vore coolt men tror att Klockmaster kommer ha tillräckligt fullt upp med att packa och skicka 65 st. klockor så att de kommer ut så fort som möjligtDet gör det nog kanske. Men det jag tänkte på var det som skrevs om att vi kanske blir de första i Sverige som får dem. Det hade varit häftigt om det blir så
Japp, det måste vara ett jädra jobb de är beredda att göra för att hjälpa oss. Jag är glad om jag får tilldelningHåller med om att vore coolt men tror att Klockmaster kommer ha tillräckligt fullt upp med att packa och skicka 65 st. klockor så att de kommer ut så fort som möjligt
Så fort man beställt något, särskilt en klocka
Jag just nu……
En gång i tiden när Panerai was tha s--t så beställde jag en nysläppt panna via en bra kontakt. 2 år senare hade butiken fått in sitt första ex. Fast då hade jag helt tappat sugen på den modellen....Så fort man beställt något, särskilt en klocka
Otur. Det positiva är väl dock att med 82 gruppköpsklockor på KS lär det gå ganska lätt att få tag på fina beg ex i slutet av sommare.Att man missade detta! Om någon mot förmodan skulle vilja hoppa av sin beställning på en svart eller blå, tar jag med glädje den platsen.
Det har du iofs rätt i Hur som, ett riktigt roligt släpp!Otur. Det positiva är väl dock att med 82 gruppköpsklockor på KS lär det gå ganska lätt att få tag på fina beg ex i slutet av sommare.