Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min Mini Turtle SOXA-mod är klar idag. Nöjd!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yobokies bezel, chapter ring och BoR och tavla samt visare från Dagaz. Tycker ändå lumen är bra!![]()
@Ahla77 löser det där åt dig om han har tid.Hej, akut newbie, men väldigt intresserad...
Jisses vad ni imponerar som håller på i den här tråden!
Funderar på att låta något ess hjälpa mig bygga en mod - givetvis mot ersättning.
Söker lite mer renhet och "anti-plotter" än vad en standard-Seiko ger.
byggde två nya mods härom dagen
![]()
![]()
Tyvärr sålda bådaSista var extra trevlig!![]()
byggde två nya mods härom dagen
![]()
![]()
Den här var riktigt bra. Du får mig att bli sugen på att börja modda. Vad har du för delar till den?Min Mini Turtle SOXA-mod är klar idag. Nöjd!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yobokies bezel, chapter ring och BoR och tavla samt visare från Dagaz. Tycker ändå lumen är bra!![]()
Tack! Det står i inlägget.Den här var riktigt bra. Du får mig att bli sugen på att börja modda. Vad har du för delar till den?
Hur lång tid tog det att få den, och hur mycket gick det på inklusive tull?Gjorde en liten snabb Bezel-mod på min SKX013 nu på söndagskvällen. En dual time lumed ceramic bezel insert från NamokiMODS landade i brevlådan i veckan och nu sitter den på klockan. Ett roligt miniprojekt som blev ganska nice tycker jag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det tog typ 14 dagar och priset var strax under 400kr. Klarar sig utan tull. Jag gjorde en felbeställning först och har därför en Seiko style lumed ceramic bezel från dem liggandes oxå om du skulle va intresserad...Hur lång tid tog det att få den, och hur mycket gick det på inklusive tull?
PMa mig länken så jag vet exakt vilken det är.Det tog typ 14 dagar och priset var strax under 400kr. Klarar sig utan tull. Jag gjorde en felbeställning först och har därför en Seiko style lumed ceramic bezel från dem liggandes oxå om du skulle va intresserad...
Kul, snyggt jobbat. Är sugen på att göra något liknande på min 013.Gjorde en liten snabb Bezel-mod på min SKX013 nu på söndagskvällen. En dual time lumed ceramic bezel insert från NamokiMODS landade i brevlådan i veckan och nu sitter den på klockan. Ett roligt miniprojekt som blev ganska nice tycker jag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt snygga båda två. Kan själv tänka mig något som den nedersta.
Enkelt och snyggtMer diskret modd får man leta efter - en SKX009 med tavla från en srp773 och safirglas med klar AR. Länken är från Strapcode. Är supernöjd!
![]()
Riktigt finSeiko Skx007 mod. Högglanspolerad boett med sary057 tavla
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()