Min som jämförelse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Din är betydligt finare
Hur menar du?Ni som ser efter en tidig JDM, det har varit en del Mars 69or til salu i aar. Naagra av dom er fejkade August 69or. JFYI...
Handlar det inte om att mars var första tillverkningsmånaden?Hur menar du?
Hur fejkar man en aug 69 till en mars 69 och varför ?
Som jag brukar skriva, det viktigaste är att man är nöjd själv med köpet, med det sagt så, men jag tror väl inte att den är från -76, inte med den tavlan, lr så är bakboetten fel.
Det där ser ut som en aftermarkettavla IMHO.
Hoppas du inte gav allt för mkt för den, fick känslan av att det var en HPD, hop plockade delar, det här är ett par bra sidor om man vill läsa på lite om 6139:an: http://forums.watchuseek.com/f281/h...ronograph-collectors-buying-guide-140803.htmlJaha, där ser man. Hade mina misstankar att allt inte var orginal. Ebay är en djungel.
AhaaaaSlipar och polerar 8an till 3. Prisdifferans paa 2-300 USD
Bara höra av sig till säljaren och reklamera. Blir det strul, kontakta eBay. Upplever de flesta som rätt seriösa faktiskt.Jaha, där ser man. Hade mina misstankar att allt inte var orginal. Ebay är en djungel.
Det här var för några år sedan. Så komma nu är nog lite sent.Bara höra av sig till säljaren och reklamera. Blir det strul, kontakta eBay. Upplever de flesta som rätt seriösa faktiskt.
Dom första produserades i februari faktisk (Lånad bild)Handlar det inte om att mars var första tillverkningsmånaden?
Lite tight mellan klockorna men satan vad bra det ser utMin nya låda kom igår. Köpt just för detta ändamål
Bra kvalité?
-Nääää!
Helt rätt. För lite utrymme och generellt dålig kvalité men gillade designen. Man får ju vad man betalar för .... 70kr inkl frakt fr China...Lite tight mellan klockorna men satan vad bra det ser ut
En härlig syn! Gillar sånt!Min nya låda kom igår. Köpt just för detta ändamål
Bra kvalité?
-Nääää!
Blivit med en till? Men lådan?Ni som vet, ni vet
Måste ha större lådaBlivit med en till? Men lådan?
Fett! Grattis!Måste ha större låda
Du får öppna och kolla ringens baksida, är den gul, är den blekt, är den hvit kan det vara en Oceanien service del.Sekund/chrono visaren är en servicedel ser jag, så det kan ju vara ringen har bytts också.Ni som vet, ni vet
Notch...proof...JDM...21j (även på tavlan)
Den länken har jag aldrig sett.Ni som vet, ni vet
Vad är det för tillverkningsdatum på den, förresten?Ni som vet, ni vet
Ser mkt fin ut!Det är trevligt att ha fått hem den gule efter spa.
Tack. Jo, @Minuteman som servade den sa att det var ett av de bättre exen han sett.Ser mkt fin ut!
Du får öppna och kolla ringens baksida, är den gul, är den blekt, är den hvit kan det vara en Oceanien service del.Sekund/chrono visaren är en servicedel ser jag, så det kan ju vara ringen har bytts också.
Den länken har jag aldrig sett.
Notchat är alltid "the shit"
Vad är det för tillverkningsdatum på den, förresten?
Trist att behöva skicka tillbaka men spännande med annat nytt på väg. Ser fram emot inlägg till helgenKortvarig glädje dessvärre. För mkt som ej stämde efter kontroll så den skeppas tillbax till säljaren i Singapore. Trist att säljaren gav fel info då jag efterfrågade vissa saker.
Men med lite tur blir det ändå glädje mot veckans slut. Enorm glädje!
Ni kan börja gissa nu .....