Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är mycket bra! Verkligen.Hälsade på Svante & co idag och han nämnde att han väntade på besked närsomhelst i den frågan.
En finfin klocka men en svår rackare att fota inomhus...
Men det var Landmastern som vann mitt hjärta, vilken härlig klocka!
Kompass vridring har alltid varit ett no-no för undertecknad men plötsligt kändes det helt ok...
...alla är helt kanon så det handlar ju mer om vilken som hade det liiiiilla övertaget... Skulle utan problem kunna äga alla.Hälsade på Svante & co idag och han nämnde att han väntade på besked närsomhelst i den frågan.
En finfin klocka men en svår rackare att fota inomhus...
Men det var Landmastern som vann mitt hjärta, vilken härlig klocka!
Kompass vridring har alltid varit ett no-no för undertecknad men plötsligt kändes det helt ok...
L(Y)X, med andra ord!LX-dag idag!
Yeah! Nöjd? Vad tycker du om nya låset?LX-dag idag!
Sjukt nöjd faktiskt. Kvalitetskänslan grym och på något sätt har de lyckats få klockan att sitta otroligt bra på armen trots rätt många mm. Låset är ju ingenjörskonst... Att få in en förlängning i ett så litet lås är ju rätt imponerande. Lika såld som Svante är på sin.Yeah! Nöjd? Vad tycker du om nya låset?
Grattis! Sjukt bra med springdrive...Känns bra att vara med i LX klubben nu
Välkommen!Känns bra att vara med i LX klubben nu
Känns bra att vara med i LX klubben nu
Avis!Känns bra att vara med i LX klubben nu
Tack! Du kommer inte att bli besviken.Sjukt cool. Stort grattis.
Har stora lyckan att besöka hufvudstaden nästa vecka och då blir det till att känna på den live.
Japp - vet inte vad butiken heter men de är dem som säljer Grand Seiko också.Nån som vet om nån av dessa i LX serien finns att beskåda i götlaborg?
Är du säker?Japp - vet inte vad butiken heter men de är dem som säljer Grand Seiko också.
Japp - vet inte vad butiken heter men de är dem som säljer Grand Seiko också.
Ja - egentligen ska de bara säljas av Seiko boutiquer men dessa i Göteborg har dem ändå. Var Svante som berättade.Är du säker?
Inte riktigt, men nästan.Ja - egentligen ska de bara säljas av Seiko boutiquer men dessa i Göteborg har dem ändå. Var Svante som berättade.
Grattis, bra val. Den där ser helgrym ut!
Välkomnar mig själv till LX-klubben
Du är så välkommen!
Stort grattis! Funderar allvarligt på att skaffa även den där. Riktigt fin...
Tycker den är snyggast av LX. Det är något med kompassring. Snyggt, men lite oanvändbart.
Håller med. Hatar Kompassring men tycker det är ganska snyggt ändå.Tycker den är snyggast av LX. Det är något med kompassring. Snyggt, men lite oanvändbart.