• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SEIKO Prospex LX

Såja

7E2613C8-9956-45D4-91FD-AF57A5D0317E.jpeg

Efter 12 dagar så har jag bara positivt att säga, extremt bekväm på handleden. Kör den mestadels på gummi för stunden.

Urverket håller som vanligt vad det lovar, so far +1 sekund på dessa 12 dagar.

70DF968C-17D1-42FA-AEC4-6208EAE7B797.jpeg

Tack! Får pudla - 12 dagar är inte alls lika med ”lite mer än en månad” sorry- får skulle på semesterkoma.
Någon särskild anledning att den går på gummi och inte på länken?

Tack! Får pudla - 12 dagar är inte alls lika med ”lite mer än en månad” sorry- får skulle på semesterkoma.
Någon särskild anledning att den går på gummi och inte på länken?
Mer personligt tycke och smak bara, inte ofta jag kör länk. Däremot kan jag rapportera att länken är väldigt trevlig då den används.

shit - grymt läcker tavla... blir inte lite sugen... denna har ju seglat upp som LX favoriten måste jag säga
Jag kan bara hålla med - provade alla noggrant hos Svante, tror jag fastnade framförallt för tavlan och att den blir väldigt mkt toolwatch med vridningen och alla detaljer

Stort tack! Vet du by the way vad inserten i dessa är gjord av? Safirglas? Svante lovade att kolla men verkar inte vara så många som vet.
Hälsade på Svante & co idag och han nämnde att han väntade på besked närsomhelst i den frågan.
En finfin klocka men en svår rackare att fota inomhus...
5A5DBB5B-DFCF-4EE3-A273-8A6F33E0826B.jpeg

Men det var Landmastern som vann mitt hjärta, vilken härlig klocka!
AB09328D-576F-4704-A2BC-A92F3203714B.jpeg

73F53F9E-5C4A-4683-A5F7-2ABF97E62F84.jpeg

Kompass vridring har alltid varit ett no-no för undertecknad men plötsligt kändes det helt ok...

Tillbaka
Topp