Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!!!
Tack! Det här är ett AM strap, måste jaga rätt på ett Seiko DAL1BP såklart.Snyggt! Hur känns gummit?
Snyggt!
Satan vad bra den är! GRATTIS! Blir till att hålla sig borta från Globen …
Snyggt!!!
Blev riktigt bra på gummi!
Asbra! Grattis! Den är så ruggigt nice den där, speciellt i starkt solljus! Tror den är kanon på nato också.
Oj då. Suktat efter en Landmaster i många år.
Väl på handleden så var det inte mkt annat att göra än att dra fram kreditkortet...
Efter 12 dagar så har jag bara positivt att säga, extremt bekväm på handleden. Kör den mestadels på gummi för stunden.Intryck, reflektioner efter lite mer än en månad? Tycker den är fantastiskt cool men har inte lyckats prova en än...
Efter 12 dagar så har jag bara positivt att säga, extremt bekväm på handleden. Kör den mestadels på gummi för stunden.
Urverket håller som vanligt vad det lovar, so far +1 sekund på dessa 12 dagar.
Mer personligt tycke och smak bara, inte ofta jag kör länk. Däremot kan jag rapportera att länken är väldigt trevlig då den används.Tack! Får pudla - 12 dagar är inte alls lika med ”lite mer än en månad” sorry- får skulle på semesterkoma.
Någon särskild anledning att den går på gummi och inte på länken?
Klibbigt med länk, framförallt titanlänk på sommaren, tycker jag.Mer personligt tycke och smak bara, inte ofta jag kör länk. Däremot kan jag rapportera att länken är väldigt trevlig då den används.
Ja det med!Klibbigt med länk, framförallt titanlänk på sommaren, tycker jag.
Jag gillar SNR029 så sjukt mycket. Bästa klockan!
Tyvärr som det gamla... Blå/svarta GMT LX har annat lås med mikrojustering.Hur ser låset ut på länken? Nån snabbjustering? Finns ett videoklipp tidigare i tråden, på en prototyp och där skymtar nåt som påminner om gamla MM300-claspen.
Jag kan bara hålla med - provade alla noggrant hos Svante, tror jag fastnade framförallt för tavlan och att den blir väldigt mkt toolwatch med vridningen och alla detaljershit - grymt läcker tavla... blir inte lite sugen... denna har ju seglat upp som LX favoriten måste jag säga
Ser bra ut - är det ett Turtlegummi?Efter 12 dagar så har jag bara positivt att säga, extremt bekväm på handleden. Kör den mestadels på gummi för stunden.
Urverket håller som vanligt vad det lovar, so far +1 sekund på dessa 12 dagar.
Fler bilder på denFår addera min här också. Sjukt svårt val. Gillade dykaren men upplevdes rätt mycket tjockare än de andra. Gick inte igång på kompasskalan och så blev det flygar-lx'n. Alla kanon dock, gillade faktiskt de svarta också...
Yes har provat allt möjligt och den sväljer allt man sätter på den!Ser bra ut - är det ett Turtlegummi?
Kanske något att pröva på min också då...Yes har provat allt möjligt och den sväljer allt man sätter på den!
Bra val! Grymt lås på den också.Får addera min här också. Sjukt svårt val. Gillade dykaren men upplevdes rätt mycket tjockare än de andra. Gick inte igång på kompasskalan och så blev det flygar-lx'n. Alla kanon dock, gillade faktiskt de svarta också...
Stort tack! Vet du by the way vad inserten i dessa är gjord av? Safirglas? Svante lovade att kolla men verkar inte vara så många som vet. Vad är dina tankar om de svarta? Lite lätt sugen faktiskt...Bra val! Grymt lås på den också.
Hälsade på Svante & co idag och han nämnde att han väntade på besked närsomhelst i den frågan.Stort tack! Vet du by the way vad inserten i dessa är gjord av? Safirglas? Svante lovade att kolla men verkar inte vara så många som vet.