Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spontant:SNR025/027 54.950sek
SNR033/035 57.950sek
SNR029/031 62.950sek
Det lär ju inte finnas någon som tycker det är billigt. Men folk, inkl jag, kommer köpa ändå. Ska bara bestämma mig för om det räcker med en modell eller om jag ska köpa två modeller.Helt sjukt var Seiko tar priserna någonstans! Jag kan verkligen tycka det är i överkant, men det kanske bara är jag de??
Kul, såg ju sjukt härligt ut! Det med GMT-visaren hade jag ingen aning om, riktigt coolt.När vi vandrade i fjällen i somras hade vi (tre vuxna och fyra barn) med oss allt för sju dagar. Tält, mat, sjukvård, kläder ... En person hade med sig papperskarta (jag). Noll personer hade med sig kompass ... men jag hade min Landmaster GMT (https://instagram.com/p/BliNzrbnCzT/). När man pekar gmt-visaren mot solen har man norr klockan tolv. Det var vår kompass i en vecka. Tur att solen sken nästan varje dag
Uppfriskande att priset för SNR033/035 samt SNR029/031 är något billigare i SEK! Det är inte vanligt.SNR025/027 54.950sek
SNR033/035 57.950sek
SNR029/031 62.950sek
SEIKO försöker jämna ut prisskillnaderna mellan olika marknader. Jag är jälvigt sugen på Landmastern också. Den känd ju ”prisvärd” jämfört med dykarn. Ganska stora skillnader också. Olika tjocklek, GMT, olika bezel, olika AR, olika lås, olika tavelstruktur osv.Uppfriskande att priset för SNR033/035 samt SNR029/031 är något billigare i SEK! Det är inte vanligt.
När vi vandrade i fjällen i somras hade vi (tre vuxna och fyra barn) med oss allt för sju dagar. Tält, mat, sjukvård, kläder ... En person hade med sig papperskarta (jag). Noll personer hade med sig kompass ... men jag hade min Landmaster GMT (https://instagram.com/p/BliNzrbnCzT/). När man pekar gmt-visaren mot solen har man norr klockan tolv. Det var vår kompass i en vecka. Tur att solen sken nästan varje dag
Tillräckliga skillnader för ett köp!SEIKO försöker jämna ut prisskillnaderna mellan olika marknader. Jag är jälvigt sugen på Landmastern också. Den känd ju ”prisvärd” jämfört med dykarn. Ganska stora skillnader också. Olika tjocklek, GMT, olika bezel, olika AR, olika lås, olika tavelstruktur osv.
Mm600 kostar typ 10 papp mindre. Begpriserna däremot är låga.Trevliga nyheter men MM600 känns ju som rena rama kapet i jämförelse.
Mm600 kostar typ 10 papp mindre. Begpriserna däremot är låga.
Fel tråd kanske?Gummi på MM600, är det omöjlighet?
Fler bilder @demondave
Satan i gatan, så nöjd jag är! Grym känsla, grym bärbarhet, grym finish. Den känns prisvärd, betalar verkligen folk mer för sub:ar?
Tack @yonsson
Fler bilder @demondave
Är typ 99% säker på att de har fått in den.
Tack för snabbt svar - Får kika förbi i morgon.Är typ 99% säker på att de har fått in den.
Okidoki, väntarÄr ordinarie på heltid och semestervikarie på heltid nu för stunden, så lite halvdant engagemang och mest UX som får handledstid. Kolla in @yonsson grymma bilder så länge, så återkommer jag efter semesterperioden typ
Men den är bra, jäkligt bra!
Snyggt!Oj då. Suktat efter en Landmaster i många år.
Väl på handleden så var det inte mkt annat att göra än att dra fram kreditkortet...
Satan vad bra den är! GRATTIS! Blir till att hålla sig borta från Globen …Oj då. Suktat efter en Landmaster i många år.
Väl på handleden så var det inte mkt annat att göra än att dra fram kreditkortet...