Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra!Har ringt Klockmaster (Göteborg) och de skulle ringa tillbaka nästa vecka för att ge svar om pris och leveranstid.
En video där det estimeras eller uppskattas längd samt prisläge, det sistnämnda i förhållande till den stora. Får se hur det stämmer men verkar rätt rimligt.
Tyvärr är de antagligen som dyrast nu i början om det är som det brukar.Grymt, tack!
Hur troligt är det att den kommer att säljas för ca 2500kr?
Vem har sagt att de är JDM?@yonsson är dessa verkligen JDM?
var precis inne på både wako och seikos premium butique här i tokyo och dom börja snacka om atr detssa ej är jdm bara för att dom är k-modeller..
Tror jag läste det i den artikeln från worn&wound... eller det kanske bara var angående dom två större srp dykarna?Vem har sagt att de är JDM?
Det var ju du som tog upp det, inte jag.Tror jag läste det i den artikeln från worn&wound... eller det kanske bara var angående dom två större srp dykarna?
Va farao då...Klockmaster ringde nu och de kan inte ta in någon utav modellerna, tyvärr. Klockorna är alldeles nya och kanske kommer in i framtiden fick jag som svar.
Jakten går vidare...
Ska jag gå in till seiko i tokyo och fråga? HahahaKlockmaster ringde nu och de kan inte ta in någon utav modellerna, tyvärr. Klockorna är alldeles nya och kanske kommer in i framtiden fick jag som svar.
Jakten går vidare...
Typiskt.Fick detta nu:
Hej X,
pratade lite med min leverantör angående seikoklockorna du var intresserad av och 37K1 & 39K1 är modeller som inte kommer komma till Sverige.
Däremot så kommer SRPC41K1 att komma i feb/mars 2018. Återkom gärna om du skulle vilja att vi lägger en förhandsbeställning eller liknande!
Med vänlig hälsning,
Klockmaster Schutz Ur
Backavägen 2
417 05 Göteborg
031-239048
(OBS! detta sms går EJ att svara på)
Va tråkigt att 37 och 39 inte kommer till Sverige.
Typiskt.
Tull och elände om man ska få nån annanstans ifrån om de inte kommer till nåt EU-land alls.
Får frakta hem den istället
Inte konstig, den har ju PRECIS blivit officiell. Vänta någon vecka och fråga igen.Klockmaster ringde nu och de kan inte ta in någon utav modellerna, tyvärr. Klockorna är alldeles nya och kanske kommer in i framtiden fick jag som svar.
Jakten går vidare...
Inte konstig, den har ju PRECIS blivit officiell. Vänta någon vecka och fråga igen.
Tror inte den går att köpa någonstans alls än efter vad jag sett. Dröjer nog till efter nyår, en eller ett par månader gissningsvis. Man hinner kanske tröttna innan dess... vill ju ha den nu på en gång.Är det möjligt att köpa dessa i Sverige än?
De ligger på seikos hemsida, tror inte de kommer till Sverige, i alla fall inte nu.@yonsson, fått/vet du någon info kring mini sköldpaddorna?
De ligger på seikos hemsida, tror inte de kommer till Sverige, i alla fall inte nu.