• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Seiko släpper "mini" turtles

Haft en dialog med klockmaster globen.
Jag fråga specifikt efter srpc 37/39/41. Samtliga kommer in i slutet av mars och priserna blir samma som dom större turtle.

Finns hos Klockmaster Hansson (Göteborg).

Jag är väldigt nöjd med storleken. Tyckte min gamla SRP777 var alldeles för stor.

D0E5C189-C66A-4CBD-8CD4-9E3FAC886239.jpeg

Asså ja det är jag faktiskt!
Har dock ej sett padi versionen ..
Stod mellan denna och den svarta
Har en 007 så det blev denna men kan säga som så att det är inte svårt stt bli kör i denna blåa färgen!
20180320_205642.jpg

20180320_205630.jpg

Måste erkänna att jag har svårt för bubblan

Har en 007 så det blev denna men kan säga som så att det är inte svårt stt bli kör i denna blåa färgen!
20180320_205642.jpg

20180320_205630.jpg

Ser riktigt trevlig ut. Saknar min srp773 ibland, men den var för stor. Så är inte långt ifrån att klicka hem en likadan, hade dock föredragit att den kom på länk ( även om tanken är att köra den på nato i sommar.. )

20180320_205642.jpg

20180320_205630.jpg

Bubblan stör inte mig faktiskt... inte ofta jag lägger märke till den när jag kollar på klockan.
Jag gillar urtavlan :) den får min uppmärksamhet.

097F73D2-CBE4-4494-B58A-97DB54923D4E.jpeg

Upptäckte precis dom här "mini" turtlarna och den blåa är ju riktigt snygg men datumförstoring? Känns lite malplacerat imo. Ska nog ändå försöka ta en titt i butik.

Ser riktigt trevlig ut. Saknar min srp773 ibland, men den var för stor. Så är inte långt ifrån att klicka hem en likadan, hade dock föredragit att den kom på länk ( även om tanken är att köra den på nato i sommar.. )

Kände samma sak. Min SRP777 var alldeles för stor. Trots bubblan och kronan (kl 3) var det boetten som fick mig att köpa en :)

Tillbaka
Topp