• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sgt Poppas resa mot den ultima klocksamlingen!

Sgt Poppa

Rolex
2-Faktor
I och med ytterliggare detta nyförvärv så har jag nu:
2 Jaeger
2 Panerai
1 Iwc... Då blir ju nästa klocka IWC Portugueser, i alla fall om man tänker logiskt för antal per märke-ration och att jag fortfarande inte har en enkel dressare i utförande 42 eller 40 mm
Dock känner jag mig själv och ibland blir det tvära kast så man vet aldrig :)
Här kommer en till bild på första svarta karbonen
image.jpeg
 

Sgt Poppa

Rolex
2-Faktor
Jaha, det skulle ju inte bli nån mer klocka i år...skulle ju låta samlingen marinera osv har ju även pratat Portugieser, men lite impulsaktigt klickade jag hem en Monaco, kunde inte riktigt hålla mig från Urets fina erbjudande så det blev en sprillans ny. Antar att jag kommer bli kär och i värsta fall får man väll sälja den men en Monaco ska man ju ha ägt tänkte jag ;) Gillade Monacon när jag var yngre så passade på och jag gillar ju speciella klockor, första Heuern dimper ner om några veckor :) spänd! Blir ett bra tillskott hur som, trevligt med en fyrkantig stål bredvid Squadran i guld i klockboxen! Självklart val att ta det"klassiska" utseendet! Priset var riktigt bra också med tanke på att den listar 60 hos AD nuförtiden...
image.jpeg
 
Topp