Harry Palmer
Silver
Hade fel om datumfönstret, tänkte på Mark XVIII. Kanske inte är några förändringar på 36:an.Det tänkte jag inte ens på men det har du rätt i.. Tycker den gått lite under radan knappt sett någon info.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade fel om datumfönstret, tänkte på Mark XVIII. Kanske inte är några förändringar på 36:an.Det tänkte jag inte ens på men det har du rätt i.. Tycker den gått lite under radan knappt sett någon info.
Hmm, på de riktiga bilderna ser det inte ut som en sunburstfinish på tavlan?Mitt favvosläpp this far 2019 är helt klart denna bordeaux-röda Reverso Tribute Small Seconds ref 397846J. Riktig killer!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nej det har du rätt i. Verkar som att det är väldigt liten sunbursteffekt men jag gillar det! Känns lite mer retro utan sunburst.Hmm, på de riktiga bilderna ser det inte ut som en sunburstfinish på tavlan?
Det ingick väl en fridyknings upplevelse med Mike Horn i priset, tror jag.Varför drygt 200 kakor.....
![]()
Mitt favvosläpp this far 2019 är helt klart denna bordeaux-röda Reverso Tribute Small Seconds ref 397846J. Riktig killer!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, på de riktiga bilderna ser det inte ut som en sunburstfinish på tavlan?
Jag ogillar sunburst, så därför blev jag glad när jag såg de första riktiga bilderna på den.Gillar den också skarpt! Vettig prisnivå också!
Någon som listat ut om den är exakt likadan som den blå (som också släpptes nu?) och varför den isf kostar 50$ mer?
Någon som har hört något om bär den landar i butik? En av få nya klockor på länge jag är sugen att klämma på.
Ser super-sun burst-Ig ut på hemsidan men inte på de där bilderna - gillar dock nästan att den inte verksr ha så mycket burst effekt.
Vet du vad det är för referens?Baume & Mercier. Tycker nya färgerna var snygga. Diggar denna!
![]()
Den är nog för tjock och lång för din smak i vilket fall skulle jag tro.Jag ogillar sunburst, så därför blev jag glad när jag såg de första riktiga bilderna på den.
Definitivt, tror tyvärr inte det var något du visat upp som gjorde mig köpsugen.Den är nog för tjock och lång för din smak i vilket fall skulle jag tro.
Inte ens blingad FP Journe?Definitivt, tror tyvärr inte det var något du visat upp som gjorde mig köpsugen.
Men var det sunburst på reverson?
Okey, kanske lite. Men inte speciellt sugen. Damversionen är lita bred som herrvarianten?Inte ens blingad FP Journe?
Ja, på de två blåa varianterna iaf. På mina bilder och videos ser det inte ut som att den röda har det men jag vill minnas att så var fallet.
Edit: länk till ännu en Reverso-video. Sista klippet
https://www.instagram.com/p/Bs2co2WHKwX/
Damversionen är 35x40. Herr 40x48Okey, kanske lite. Men inte speciellt sugen. Damversionen är lita bred som herrvarianten?
Tycker inte det ser ut som sunburst, men är ju lite svårt avgöra helt.
Vet inte. Finns på hemsidan. https://www.baume-et-mercier.com/us/en/watches/novelties-2019-clifton-baumatic.htmlVet du vad det är för referens?
Samma här. Jag har dock en liten peeve med calendern som annars är så bra. Häftigt med GMT visaren som extra bonus men utan en motsvarande 24h skala så blir den ju hopplös att avläsa?Jag är otroligt imponerad av Montblanc
*Bilder stulna från internet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nix, det är till PAM985 upplevelsen ingår. Den pyntar man dock 39 900 euro för... Fridykningsupplevelsen hör till PAM983, och fridykaren är Guillaume Néry.Det ingick väl en fridyknings upplevelse med Mike Horn i priset, tror jag.
Nix, det är till PAM985 upplevelsen ingår. Den pyntar man dock 39 900 euro för... Fridykningsupplevelsen hör till PAM983, och fridykaren är Guillaume Néry.
Mike Horn är världens just nu levande mest kända explorer och upplevelsen med Horn genomförs på Svalbard..
@Compiss
![]()
Check.Nix, det är till PAM985 upplevelsen ingår. Den pyntar man dock 39 900 euro för... Fridykningsupplevelsen hör till PAM983, och fridykaren är Guillaume Néry.
Mike Horn är världens just nu levande mest kända explorer och upplevelsen med Horn genomförs på Svalbard..
@Compiss
![]()
38 900 Euro.. Kör hårt!Check.
Vad ligger 983 på?
Om man nu skulle vilja hoppa i plurret
[...] Mike Horn är världens just nu levande mest kända explorer och upplevelsen med Horn genomförs på Svalbard..
Helt sant, en herre liksom Horn värd den största av respekt!Med all respekt för Mike Horn men Sir Ranulph Fiennes lever ju fortfarande! Han har till och med det officiella Guinness-rekordet som världens främsta "explorer", sedan 1984. En fascinerande person med en otrolig livshistoria, lyssna gärna i fyra minuter:
Samma här. Jag har dock en liten peeve med calendern som annars är så bra. Häftigt med GMT visaren som extra bonus men utan en motsvarande 24h skala så blir den ju hopplös att avläsa?
Borttaget efter att jag upptäckte att jag just kommenterat mitt eget två veckor gamla inlägg inlägg. Det är sällan ett gott tecken att man pratar med sig själv.![]()
Hahah nej de kanske inte är ett gott tecken precis men den är mkt fin den där modellen![]()