Tack för informationen! Om det går helt åt skogen vid första försöket så hör vi av ossSkulle borrlösningen bli dålig så har jag kontakter med en cnc-fräs med 0,2 mm pinnfräs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för informationen! Om det går helt åt skogen vid första försöket så hör vi av ossSkulle borrlösningen bli dålig så har jag kontakter med en cnc-fräs med 0,2 mm pinnfräs.
Finns det inte verkstäder som skär detaljer med koncentrerad vattenstråle.
Du borde kolla upp det. Då får du vilken form du behagar
Edit: Vattenskärning alt. Laserskärning kallas det.
Kanske en bra idé, jag har märkt ut vart hålet ska vara, vart geografiskt finns du?Skulle borrlösningen bli dålig så har jag kontakter med en cnc-fräs med 0,2 mm pinnfräs.
Jag finns i Hälsingland, men maskinen och firman som har den i Götet.Kanske en bra idé, jag har märkt ut vart hålet ska vara, vart geografiskt finns du?
Ok, jag gör ett försök med borren men om det går åt pipan så är det en bra backup.Jag finns i Hälsingland, men maskinen och firman som har den i Götet.
Tack, lite nojjigt är det alltKör nu, så flisorna ryker! Eller snarare ta det lugnt o metodisk. Lycka till!
Det kommer går bra!Tack, lite nojjigt är det allt
För höja insatserna kan man ju alltid borra tavlan när den sitter monterad. Då blir det nervöstTack, lite nojjigt är det allt
Ha haFör höja insatserna kan man ju alltid borra tavlan när den sitter monterad. Då blir det nervöst
Du måste även livestreama. Har inte youtube någon sådan funktion. Eller kanske instgram?
Instagram har en livestream kan testa, sparas streamingen i telefonen sen? Eller sparas den inte?Du måste även livestreama. Har inte youtube någon sådan funktion. Eller kanske instgram?
ooooooo nu händer det!Åker till pelarborren nu, håll till godo!
Håller tummarna!Åker till pelarborren nu, håll till godo!
ooooooo nu händer det!
Håller tummarna , kul projekt!
Det här är förbaskat spännande, stort lycka till nu!
Håller tummarna!
Lycka till!
Gick sådär, när jag spände fast tavlan så lossade indexena (3 st) men det går att återställa och jag fick en repa runt sexans index men så här långt ser det bra ut och jag tror fortfarande att svaret på frågan; går det att få till datum på en tungsten i efterhand? JA! det går aldelses utmärkt. Även om det är lite pirrigt!Spännande.
Har du lysmassa hemma?Grymt spännande.