ScubaKing
Guld
Rätt många av proffsen sportar Rolex och andra fina klockmärken under tävlingar som sänds på tv och streams. Mao ser alla kids och andra gamers att deras idoler rockar schyssta klockor , därför tror jag inte att Sjöö Sandström är fel ute, den kanske inte blir en hit men den passar målgruppen!
Jag tror det är skillnad. Är man proffs så vill man kanske ha en riktigt fin klocka med hög status. Speciellt om klockan syns mycket när man tävlar o.s.v. Då kanske en Rolex är rätt val, alla vet ju vad det är och det ger ju en viss status. Men att dem skulle bära denna klocka är jag tveksam till. Jag tror som sagt marknaden för denna klocka blir extremt liten. Hur många gamers finns det (säkert en hel del), men hur många av dessa köper en klocka i detta prissegment? Och hur många är intresserade av denna typ av klocka? I övrigt ser jag som jag skrev innan ingen som helst koppling till en "gamer", finns mängder med klockor med GMT funktion, för det är det enda jag kan hitta som är speciellt på denna.