Håller tummarna att ni har något bra på gång här @Sjöö Sandström. Med tanke på att ni lyckats reta upp de gamla här så tror jag faktiskt det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han är snarare rätt tränad, bra biceps på den killen!Mycket kan man tycka och säga om detta men Emil Christensen (HeatoN) har nog aldrig varit en tjockis. Osmakligt av dig.
De vore ju ascoolt! ..jag e på! SS fixar denna modell eller liknade med KS Nick på tavla! Fan bra skit asså
Känns som om du är ute och cyklar i kosmos med dom andra rymdblommorna!Fan, jag som var lite sugen på att köpa en Skydiver, men finns inte en chans att jag köper något från ett märke som med stolthet går in i en colab med en datorspelandes tjockis. Ni kan väl försöka att låtsas att ni vill och har puls, den fanns ju där ett tag. Till och med ett samarbete med julkalendern hade känts mer innovativt och fräsch.
Thomas di Leva for prez...Känns som om du är ute och cyklar i kosmos med dom andra rymdblommorna!
Kul och vågat, men jag har svårt att se gamer-målgruppen är den typen av människor som lägger 20k på en klocka. Men vad vet jag, jag gör snus till vardags.![]()
Jag satt och pratade gaming med en kollega på jobbet. Min nuvarande rigg har med tillbehör gått lös på ca 30k de senaste 3 åren (utan mjukvara), hans på ca 35 men med skärmen han ska köpa nästa år kommer det landa på ca 50. Jag har ett klockintresse som är lite väl stort medan hans är mer av nivån ”en automatisk Seiko är schysst.”. Vi är över 30 och degar rätt schysst ändå.
Han är målgrupp för denna och anmärkte att han hade klippt den direkt om han hade lirat CS. Jag har redan en WorldTimer, annars skulle det här vara klart mer intressant än alla samarbeten med tennis-, golf- och skådespelarnäsor. Det här är som när Hublot gick in i fotbollen 2004, förutsatt att Sjöö Sandström följer upp det ordentligt.
Passform, som precis ser likadan ut på villken annan person som ställs i tv-rutan om personen saknar koppling till just klassiskt mode.....Ok, rättelse, tjockis som bär kläder med en ruggigt dålig passform.
Såg precis att HeatoN har ju nick på sin så borde ju gå att lösa
Fixar dom en med mitt Nic så Lovar jag att jag köper en!Såg precis att HeatoN har ju nick på sin så borde ju gå att lösa
![]()
Såg precis att HeatoN har ju nick på sin så borde ju gå att lösa
![]()
Ja det hade varit ett najs tillägg, typ, byt ut 1337 texten till någon valfri textFixar dom en med mitt Nic så Lovar jag att jag köper en!![]()
Fet!Såg precis att HeatoN har ju nick på sin så borde ju gå att lösa
![]()
Han kör ju även Mclaren och varvar PP/AP i helguld på armen, så stek är bara förnamnetStek med Bently
"1337" ger klockan ett oseriöst och omoget intryck enligt mig. För tankarna tillbaks till WoW-Jocke. Vi skämtade mycket om detta när jag var i lägre tonåren, hade även någon tröja med löjligt tryck. Kanske går hem hos 11-15 åringarna eventuellt 40+ som tror sig vara ett med kidsen. Kul de försöker iallafall, men som sagt känns som ett desperat försök att hoppa på en trend och Heaton/Potti borde veta bättre.
Edit: Å andra sidan kanske man inte ska ta sig själv på för stort allvar alltid. Detta kan kanske jämföras med urtavlor som man har Musse pigg eller snoopy på.
Jag förstår vad du menar.Tänk på 1337 så som alla ser på Rolex. Först när man intresserar sig för klockor vill alla ha. Sedan träder man in i en period då man tror sig vara "över" Rolex. Sedan kommer det 3:e stadiet, då man verkligen inser hur stora Rolex är.
Välkommen till det tredje stadiet, om du nu någonsin når dit.
Doug Engelbart
För 50 år sedan, snacka om 1337
Vad heter den ?Det finns en egen tråd här på KS för gamers så nog finns det klockintresserade e-sportare!![]()
Tänk på 1337 så som alla ser på Rolex. Först när man intresserar sig för klockor vill alla ha. Sedan träder man in i en period då man tror sig vara "över" Rolex. Sedan kommer det 3:e stadiet, då man verkligen inser hur stora Rolex är.
Välkommen till det tredje stadiet, om du nu någonsin når dit.
Doug Engelbart
För 50 år sedan, snacka om 1337
Jag förstår vad du menar.