• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sjöö Sandström lanserar Esports klocka - Royal Steel Worldtimer LEET

Jag personligen har senaste tiden fått upp ögonen för SS och alltid varit insatt i Esport. Och just detta tycker jag är extra kul med Heaton och Potti i spetsen. Tror det är ett smart drag att ta sig in i Esporten tidigt eftersom det växer så enormt fort.
Dock är jag lite osäker på prisklassen för denna klocka när det kommer till målgruppen, som ändå kan vara bred. Lär bli mer nostalgi folk som köper denna än yngre gamers. Tyvärr.
Hade varit bra med någon mer träffbar prislapp som flera kan nå upp till, perfekt första klocka för unga gamers isåfall?
Kul grej iallafall, gillar det stenhårt! :)

Har tänkt på denna klocka och satsningen på e-sport ända sen jag läste om det här i tråden. Är intresserad om de är rätt ute eller inte. :)

Nu har det precis startat men vet ni när kan man börja se om satsningen varit en flopp eller inte? Eller kommer det vara en affärshemlighet?

men vet ni när kan man börja se om satsningen varit en flopp eller inte? Eller kommer det vara en affärshemlighet?

Spelar det någon roll om det kommer bli en flipp eller flopp? Du gillar ju klockan, köp den. Personligen är jag övertygad om att det blir en flopp. Finns inte en chans i världen att klockan blir en storsäljare som Chronolinken, eller ens i närheten av övriga modeller.

Tror att den kommer floppa, känns inte som att e-sport är rätt marknad för klockor i det segmentet.
Har tänkt på denna klocka och satsningen på e-sport ända sen jag läste om det här i tråden. Är intresserad om de är rätt ute eller inte. :)

Nu har det precis startat men vet ni när kan man börja se om satsningen varit en flopp eller inte? Eller kommer det vara en affärshemlighet?

Lite väl mkt negativitet här inne. Finns en relativt stor mängd e-sportare som försörjer sig på detta som varken är finniga 16åringar eller stenrika koreaner. Finns ett mellanting.

Denna sport är en utav de snabbast växande sporterna och kommer förmodligen i ett land som Sverige konkurrera ut traditionell sport till viss del. Hur många hockey anläggningar finns i sthlm? Hur många datorer finns det per person?

Nog om det, kul initiativ. Någon måste ju prova!

Lite väl mkt negativitet här inne. Finns en relativt stor mängd e-sportare som försörjer sig på detta som varken är finniga 16åringar eller stenrika koreaner. Finns ett mellanting.

Denna sport är en utav de snabbast växande sporterna och kommer förmodligen i ett land som Sverige konkurrera ut traditionell sport till viss del. Hur många hockey anläggningar finns i sthlm? Hur många datorer finns det per person?

Sååå... alla som ligger där mitt i mellan kommer att välja en 1337 klocka?
Det är alltså en mellanmjölksklocka? :)

Sååå... alla som ligger där mitt i mellan kommer att välja en 1337 klocka?
Det är alltså en mellanmjölksklocka? :)
Nää självklart är det fortfarande pengar, som det är för många av oss här inne. Men någon som gillar spel, lite intresse till klockor. Why not. Majoriteten väljer säker omega eller nåt.
Men att den är helt fel ute höll jag inte med om, kul med nytt. Halvfullt glas! :cool:

Du har rätt i att det är många som försörjer sig på det. Men de är inte supermånga samtidigt som få är klockintresserade. Hoppas för deras skull att den kommer gå bra men troligtvis inte, tyvärr. :(

Någon ägare till klockan som kan dela med sig sina erfarenheter? Provade en i butik igår, tycker den är jäkligt läcker. Dock har man hört ett och annat.

Vill minnas att @Barricello haft en. Han kanske kan ge dig lite inputs :)
Tycker den va rätt cool.. Och då har jag 0 intresse för gaming. Fick loss en i princip oanvänd för runt 11k vill jag minnas.. Mycke klocka för degen!
Upplevde inga som helst konstigheter.. och det är ju en Worldtimer, så det går ju att höra hur dessa har funkat för alla ägare.
Jag hade inga som helst problem med min under mitt ägarskap.
En Worldtimer med speciell design.. och gillar man den så KÖP! :)

Tillbaka
Topp