Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det ligger 2 st ute på Blocket såg jag nyss, om det kan va nåt...Hej, jag letar efter en Sjöö Sandström Utc Orc som jag skulle vilja varva med som vardagsklocka. Någon som har en fin till salu? Skicka meddelande isåfall.
Jag kan offra mig, jag tar väl emot den dåIngen här inne som har lite större handleder och vill ta över min EXT PRO, insåg att jag har alldeles för små handleder för denna klocka. Själv ute efter en Worldtimer med gummi, helst vi eller grå tavla.
Hahahah ska de va på de viset så tar jag glatt emot den oxåJag kan offra mig, jag tar väl emot den då![]()
Mohaa!Jag kan offra mig, jag tar väl emot den då![]()
Väntar in lite slantar, har du kvar klockan när det är dags så köper jag gärna tillbaka den.Ingen här inne som har lite större handleder och vill ta över min EXT PRO, insåg att jag har alldeles för små handleder för denna klocka. Själv ute efter en Worldtimer med gummi, helst vi eller grå tavla.
Så där ja!!!Väntar in lite slantar, har du kvar klockan när det är dags så köper jag gärna tillbaka den.
/j
Gillar den där jäveln!Så där ja!!!
Jag har gått i samma tankar!!Gillar den där jäveln!
Efter testat Worldtimer så inser jag att det är min modell och storlek.Väntar in lite slantar, har du kvar klockan när det är dags så köper jag gärna tillbaka den.
/j
Du vet var jag borJag har gått i samma tankar!!
Grattis! Välkommen till klubbenInga fler RC kvar i butik i Gbg efter idag
Så nu kan jag göra inträde i den här tråden
![]()
Bekvämare combo får man leta efter.Gillar verkligen kombinationen orange tavla och svart gummi.
![]()
Tack och bock...Grattis! Välkommen till klubben
Kör på krokodilen tills du börjar tröttna. Glöm inte att limma skruvarna i låset sen bara.Tack och bock...
Får se om jag följer din väg och skaffar gummi till den jag också.
?Glöm inte att limma skruvarna i låset sen bara.
Skruven som sitter i viklåset där bandet fästs på bandet. Det är en skruv med en hylsa typ, hylsan behöver limmas så du inte tappar den. (Jag gjorde det, men Sjöö Sandström hjälpte mig med en ny)
Då förstår jag. TackSkruven som sitter i viklåset där bandet fästs på bandet. Det är en skruv med en hylsa typ, hylsan behöver limmas så du inte tappar den. (Jag gjorde det, men Sjöö Sandström hjälpte mig med en ny)
Själv tycker jag den bärs hyfsat smidigt på gummi. Länken är roligt bra och med tanke på det dolda låset bygger den ingenting. Nackdelen är att länken inte smalnar av vilket innebär att den känns väldigt bred.Hej!
Jag börjar bli grymt sugen på en Skydiver men räds storleken.
Hur bär den? Får intrycket av bilder att det förutom en rejäl boett även är rejäla bandhorn?
Vad är det för tjocklek på den, hittar inte det någonstans på deras hemsida?
Tack
-JL-
Ok, tack för svar. Tycker den verkar göra sig bra på gummi.Själv tycker jag den bärs hyfsat smidigt på gummi. Länken är roligt bra och med tanke på det dolda låset bygger den ingenting. Nackdelen är att länken inte smalnar av vilket innebär att den känns väldigt bred.
Har för mig att höjden är runt 15mm. Känns inte alls hög men det är väll måtten i övrigt som gör det.
Gör så!Ok, tack för svar. Tycker den verkar göra sig bra på gummi.
Får ta mig iväg och prova den helt enkelt.