• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stor skillnad på att skriva exempelvis ”tänkte sälja denna” och att skriva ett långt inlägg med info om klockan.
Ok, visst, nu var det juh tre klockor jag både tipsade om som bra presenter, och att jag hade dessa, till bra priser. Så inlägget var omöjligt att göra "kort"

Men jag förstår vad du menar och SKA tänka på det framöver.

Mvh Roffe

Ja, jag har märkt det. De borde "förbjuda" rolexhandel fram till sommaren, hehe. Näh, man får väl flytta över annonserna till blocket och alla "bästa kompisar" som hänger där. :p

Mvh Roffe

Min erfarenhet av Blocket är att det är stor skillnad om man annonserar en klocka än exempelvis en bil, så prova där. Däremot ligger Sjöö som har ungefär samma prisbild som i annonserna på KS ofta kvar länge osålda.

Min erfarenhet av Blocket är att det är stor skillnad om man annonserar en klocka än exempelvis en bil, så prova där. Däremot ligger Sjöö som har ungefär samma prisbild som i annonserna på KS ofta kvar länge osålda.
Ok ok, just på SS klockan har jag ett par intressenter, men jag har juh fler ickerolex till rimliga priser.
Tack för tipset. Kan juh prova och se. :)

Mvh Roffe

Dagens bild :)
IMG_20180414_150912_107.jpg

Mycket elegant!
Men jag ser ingen plats för den röda tavlan när du väl lägger beslag på en.....
Eller skär du ut en ny ”inredning” då?? ;)

Stämmer! Skulle inte stå ut med att det såg ofärdigt ut under tiden :) Det lär ju ta ett ta och krävas ett mindre mirakel också att det ska dyka upp en röd. Letar svart/svart och brun också men de är inte heller vanliga.

Snyggt gjort är det hur som helst!
Vad ligger själva skumgummit i?
Är det en fräck låda, eller till och med i en cool portfölj?

Snyggt gjort är det hur som helst!
Vad ligger själva skumgummit i?
Är det en fräck låda, eller till och med i en cool portfölj?

Det är Clas Ohlsons variant av Pelicase. Tycker att de är toppen. Har tömt mina Rainer-lådor till förmån för sådana här. Det här är minsta varianten som kostar 379sek. Har plats för 8 klockor i den som bara har klockor. (Andra klockor än Sjöö men lägger in bild så att du får se hur det ser ut)

IMG_20180415_215227.jpg

IMG_20180415_214255.jpg

IMG_20180409_212819.jpg

Det är Clas Ohlsons variant av Pelicase. Tycker att de är toppen. Har tömt mina Rainer-lådor till förmån för sådana här. Det här är minsta varianten som kostar 379sek. Har plats för 8 klockor i den som bara har klockor. (Andra klockor än Sjöö men lägger in bild så att du får se hur det ser ut)

IMG_20180415_215227.jpg

IMG_20180415_214255.jpg

IMG_20180409_212819.jpg
Riktigt ball lösning!!
Men du behöver ju få ett Sinnklistermärke till den en och ett Sjööklistermärke till den andra så att du alltid tar rätt......
@ERIKSON URHANDEL ;)

Riktigt ball lösning!!
Men du behöver ju få ett Sinnklistermärke till den en och ett Sjööklistermärke till den andra så att du alltid tar rätt......
@ERIKSON URHANDEL ;)

https://www.clasohlson.com/se/Väska/Pr314142000

Här är länken. Det finns tre eller fyra större varianter om jag inte minns fel, varav den största är en riktig resväska med utdragbart handtag och hjul :)

EDIT: Det finns två större modeller plus en tredje med utfällbart handtag och hjul, (finns inte med under samma sektion på hemsidan dock).

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp