Beror på vilken modell du menarVad sitter det för motor innuti en Sjö Sandström och är den en chronometer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beror på vilken modell du menarVad sitter det för motor innuti en Sjö Sandström och är den en chronometer?
Vad är rimligt pris för en beg royal Steel Classic 41mm på länk?
/Jonas
Skicka ett mail nu så får vi se,tack för tipsetFinns en Royal Steel II till vettigt pris på Blocket just nu. Kanske går att pruta ytterligare något med hänvisning till att det börjar bli dags för service?
Vad sitter det för motor innuti en Sjö Sandström och är den en chronometer?
Lugs 20mm, tjocklek runt 12mm ( om jag minns rätt).Är lite sugen på en royal Steel Classic 41mm..nån som vet tjocklek och lugg bredd (på armbanden)
Nån som har en sån får gärna dela lite tankar och bjuda på ett par handledsskott![]()
Den är mkt bra, min första S&S var en sånTack @Mekmek har "googlat" lite men hittade inte dom uppgifterna. Den känns som en bra allround klocka med tanke på 100mm wr och safir...ingen som har en till övers![]()
Vet inte om @Snårtas har sin kvar. Hade en med svart tavla och roseindex. Jäkligt snygg.Ingen kvar i lådan![]()
Nä, tyvärr, den fick gå när jag köpte SkydiverIngen kvar i lådan![]()
Lycka till!Skicka ett mail nu så får vi se,tack för tipset
Den fanns kvar,men är lite nervös att betala in i förskott och bor på Gotland och han i Örebro :-/ får se vad som händer.Lycka till!
Föreslå postförskott, då betalar du när du hämtar ut. Eller pay pal, då släpper du kosingen när klockan besiktigatsDen fanns kvar,men är lite nervös att betala in i förskott och bor på Gotland och han i Örebro :-/ får se vad som händer.
Alltid bäst och säkrast att handla av en KS:are med fina referenser![]()
Beror lite på årgång och skick , men kanske 12-15t. Sålde själv en 2012 för 18t, men det var bara ett år senare, så den var alltså ett år.
Finns en Royal Steel II till vettigt pris på Blocket just nu. Kanske går att pruta ytterligare något med hänvisning till att det börjar bli dags för service?
Den fanns kvar,men är lite nervös att betala in i förskott och bor på Gotland och han i Örebro :-/ får se vad som händer.
Alltid bäst och säkrast att handla av en KS:are med fina referenser![]()
@Clark Kent du har helt rätt,den är för dyr för de skicket och dingen kl5-6 är ganska stor. Trist att vänta men får hoppas någon har en här till vettigt pris. Service gör mig inget om priset är rätt men vill nog ha en som jag själv kan få gör alla märken i..
Såg inte alls dingen, tittade i telefonen och dålig bild. Helt överens dock med Clark, avstå.Inte meningen att grusa din glädje över ett eventuellt klockköp, men hellre att du blir lite besviken nu än att du blir besviken på riktigt när du har fått klockan. Personligen hade jag inte köpt det där exet oavsett pris med tanke på de djupa jacken.
Håller helt med dig,ibland ser man vad man vill sesom sagt boetten är ganska risig och man kan garanterat få någon finare för samma peng.
Är precis likadan där,tur KS:are finns därJag har gjort precis samma sak, och det är nog väldigt vanligt. Man ser en annons med en klocka som man bara "måste" ha, och sen när paketet kommer så ser man märken man inte först såg. Men när man tittar i annonsen igen...visst sjutton ser man på bilderna att det är märken
Som tur är har det bara hänt mig med billigare klockor. Om man har lite dålig impulskontroll, (så som jag har), hade det varit skönt om alla köp gått via en utomstående granskare![]()
Tycker denna nya modellen är det snyggaste Sjöö Sandström åstadkommit hittills! Den verkar passa till alla sorts tillfällen, en fullträff i mina ögon! Denna klockan och skydivern gör märket helt klart intressant.Precis sänkt ett glas rött ihop med en ostbricka.
![]()
Självklart![]()
. Fr vä- gummit, S&S kroko, S&S länk till SD. Använder dom inte, kör 100m wr heavy calf till min
![]()
Mkt bra krokoVad tycker du om krokot? Ser inte ut att vara så stoppat, vilket jag gillar. Blir så jäkla drygt att "gå in" ett tjockt stoppat band.
Vet du pris på kroko? Vet du om det finns fler färger?![]()