Barricello
Guld
Cool!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite mycket för mig med 25 som upprepas över hela tavlan. Hade räckt med 25 vid kl.5.
Men kul jubileumsmodell
Möjligt det fungerar bättre irl, men på bild med raka linjer och rätt tråkigt typsnitt är det inte min grej...Värt att notera att det är relief på tavlan och inte tryck. Jag gillar det verkligen och den röda nyansen är riktigt bra.
Hela klockan andas GS på något vis och även om den röda tavlan kanske är lite väl röd för min personliga smak blev slutresultatet betydligt bättre än vad jag hade väntat mig. Men storleken känns lite fel, 41mm på en relativt enkel klocka som denna känns lite väl stort.Värt att notera att det är relief på tavlan och inte tryck, (är jag 94,5% säker på) . Jag gillar det verkligen och den röda nyansen är riktigt bra.
![]()
Kör vidare med denna.
Edit. En till
![]()
Lite mycket för mig med 25 som upprepas över hela tavlan. Hade räckt med 25 vid kl.5.
Men kul jubileumsmodell
Jag gillar att sifferindex 12, 6, å 9 är borta på denna 41:a ..men skulle den va 38mm skulle den va PerrrfektBättre av vad jag hade kunnat rita![]()
Jag tycker precis tvärt on vad det gäller sifferindexen.....Jag gillar att sifferindex 12, 6, å 9 är borta på denna 41:a ..men skulle den va 38mm skulle den va Perrrfekt![]()
Jag gillar att sifferindex 12, 6, å 9 är borta på denna 41:a ..men skulle den va 38mm skulle den va Perrrfekt![]()
Fast de har väl ingen 38mm i sortimentet nu? Då kanske det hade blivit så kostsamt att beställa in ett såpass begränsat antal boetter i en specialstorlek att klockan hade blivit onödigt dyr ut till kund.Iom att det är just 38mm som firar 25 år (41 kom ju långt senare) så hade det väl varit rimligt att göra Anniversary Edition i just dess originalstorlek. Eller kanske i båda storlekarna om man gärna vill erbjuda en 41mm.
Det klart att jag ska stilla din nyfikenhet . Royal Steel 32mm.Man blir nyfiken och vill se mer @Iguana vilken modell o storlek
Magiskt snygg bild!
Den finns enbart i svart, vit, champagne, mother of pearl och roséSöker efter en Royal Steel Classic 36 mm med silvertavla men hittar ingen sådan.
Vet ni om det endast finns till 41 mm versionen?
Tack, då var det som befarat, varför vill man alltid ha det som inte finns....Den finns enbart i svart, vit, champagne, mother of pearl och rosé
Så är det alltidTack, då var det som befarat, varför vill man alltid ha det som inte finns....
Fantastiskt fin! Elegant på läder, men den gör sig också sportig på andra band
Tack!Magiskt snygg bild!
Vilken klockinspiration! Jag får se till att ge mig ut i de holländska "backarna" när vi får lite mer färg på löven!Börjar bli höst....
![]()
Snyggt jagat (tjatat?)! Ska bli kul att se.Äntligen kan jag gå vidare från unlucky thirteen. 14 och 15 på ingång![]()
Snyggt jagat (tjatat?)! Ska bli kul att se.
Gotto catch èm all.