• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Felquote?
Btw, mitt påstående gäller ju självfallet inte mig själv. Hade jag hade ägt den sista obskyra Chronolinktavlan som fanns så hade jag inte släppt den till @Clark Kent förens han erbjöd sin 103B i byte.. ;)

Haha...så om jag ser någon misstänkt på Kaplans som smyger omkring och bjuder på DI-Chronolinken vet jag vem det är :D

prod_11376494125.jpg
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Vet någon varför alla amerikaner uttalar Sjöö "wuöe"?! Var fan kommer w:et från?!

Ja, han uttalar det verkligen jättekonstigt :) Har aldrig hört någon annan med samma uttal dock. De borde ju kunna få till inledningen som när man hyschar någon om man vill att de ska vara tysta. Sen förstår jag att dubbel-ö inte är det enklaste, men om de kör på dubbel-o så blir det ju hyfsat rätt fast väldigt nära shoe :D
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Ja, han uttalar det verkligen jättekonstigt :) Har aldrig hört någon annan med samma uttal dock. De borde ju kunna få till inledningen som när man hyschar någon om man vill att de ska vara tysta. Sen förstår jag att dubbel-ö inte är det enklaste, men om de kör på dubbel-o så blir det ju hyfsat rätt fast väldigt nära shoe :D
Precis! Jag förstår verkligen inte var W:et och den ytterst märkliga biten därefter kommer från! :confused::hilarious:
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ingen brådska :) Det är verkligen svårt att se vilken väg S&S ska gå med en ny Landsort där man inte ändrar för mycket och fortfarande kallar den Landsort.
Kan bara hålla med. Har sagt det förr och säger det igen. Kör bara igång produktionen igen!! Perfektion!!!
5FB8A39F-3743-4345-B87F-181AB53D55BF.jpeg


Är det lite ”hög”?! Visst! Men vill du ha en tunnare klocka så köp annan modell.. Case closed :)
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Kan bara hålla med. Har sagt det förr och säger det igen. Kör bara igång produktionen igen!! Perfektion!!!
5FB8A39F-3743-4345-B87F-181AB53D55BF.jpeg


Är det lite ”hög”?! Visst! Men vill du ha en tunnare klocka så köp annan modell.. Case closed :)

Skulle vara kul att se en bild helt i profil. Är det bara caset som bygger, eller bidrar glaset till höjden också?
 

Barricello

Audemars
Jag är en älskare av just Dykarmodeller.. Gillar även SS stenhårt.. Men just Landsort grejar jag Ikke. Ska bli Riktigt spännande att se den nya modellen.
Sagt med kärlek :)
..tillägg: Ascoolt dock att den inte ser ut som någon annan Dykare :cool:
 
Topp