• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Med tanke på att du verkar gilla Sjöö-klockor som man inte bara kan knalla i o köpa över disk hos vilken uris som helst så är Landsort ett bra val. Annars är ju Tonneaun en modell som är ännu svårare att fånga.;)
Men det beror ju helt på vad du tycker om formen......:nailbiting:

D32E12FF-9328-44BA-BAD5-103C504A7ACF.jpeg

Med tanke på att du verkar gilla Sjöö-klockor som man inte bara kan knalla i o köpa över disk hos vilken uris som helst så är Landsort ett bra val. Annars är ju Tonneaun en modell som är ännu svårare att fånga.;)
Men det beror ju helt på vad du tycker om formen......:nailbiting:

D32E12FF-9328-44BA-BAD5-103C504A7ACF.jpeg
Har haft en IWC Da Vinci så gillar denna form oxå.

@Clark Kent
Hur går det med isade tavlan???

Just nu är fokus på att få tillbaka klockan från Kaplans :) Har blivit lovad att värderingen ska vara klar den här veckan, men fortfarande tomt inkorgen. Börjar nog närma sig tre månader.

Edit: Vill ju hinna få dit den röda tavlan innan jul så om den inte är klar innan måndag åker jag och hämtar den oavsett.

Ligger även en köpesannons från mig när det gäller Chronolink tavlor, så tacksam för alla ingångar ni kan ha via PM.

Ny klocka idag från Sjöö Sandström i samarbeta med Henrik Ekdahl limited edition till 100st
/https://www.instagram.com/p/BrXzB-UgnVk/

It doesn’t float my boat dessvärre. Nu är det dags att det släpps något nytt och inte bara en massa modifierade befintliga modeller. Ge oss en Landsort v.II :)

EDIT: Har dessutom extremt svårt att motivera för mig själv varför jag skulle vilja ha namnet på Henrik Ekdahls båt på min klocka :)

Senast ändrad:
It doesn’t float my boat dessvärre. Nu är det dags att det släpps något nytt och inte bara en massa modifierade befintliga modeller. Ge oss en Landsort v.II :)

EDIT: Har dessutom extremt svårt att motivera för mig själv varför jag skulle vilja ha namnet på Henrik Ekdahls båt på min klocka :)
Tycker den va rätt snygg förutom båtnamnet eller va vad de nu är. Skulle vart KS logga eller eget "Nic" ist!
Den skulle jag köpt alla dagar i veckan! :)
Och Landsorten.. Ja den måste ju släppas Nu! :woot:

Tillbaka
Topp