En klassisk Royal SteelKära vänner i tråden..funderar på att utöka min SS duo bestående av Nya RC i guld och en Chronolink till en trippel...vad saknas??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En klassisk Royal SteelKära vänner i tråden..funderar på att utöka min SS duo bestående av Nya RC i guld och en Chronolink till en trippel...vad saknas??
Har haft en IWC Da Vinci så gillar denna form oxå.Med tanke på att du verkar gilla Sjöö-klockor som man inte bara kan knalla i o köpa över disk hos vilken uris som helst så är Landsort ett bra val. Annars är ju Tonneaun en modell som är ännu svårare att fånga.
Men det beror ju helt på vad du tycker om formen......
![]()
Har kollat på detta alternativ, inte helt omöjligt.En klassisk Royal Steel
Eller Royal copper på Krons, dom ska ha några få kvarHar kollat på detta alternativ, inte helt omöjligt.
En chronograph! Denna tavla gillar jag skarpt!Kära vänner i tråden..funderar på att utöka min SS duo bestående av Nya RC i guld och en Chronolink till en trippel...vad saknas??
Har redan avverkat en av dem denna sommaren..ångrar verkligen att jag sålde den.Eller Royal copper på Krons, dom ska ha några få kvar
Annars är ju en kronograf ett lysande komplement
Får titta närmare..En chronograph! Denna tavla gillar jag skarpt!
![]()
Är väl inte personen med störst handleder..så frågan om jag kan bära upp den![]()
Ska se om jag kan tvinga på frugan den ikväll. Jag har typ 18-18,5Det är en rejäl pjäs men avsaknaden av bandhorn gissar jag gör den snällare mot en mindre handled. @RicVin kanske kan låna ut sin till någon med en lite mindre handled för ett foto...är också nyfiken faktiskt![]()
Den däringa Landsort lyser väl oftast med sin frånvaro på dom olika "Säljes" plattformarna? ..Nu finns det ju iof en på Nymans.Ska se om jag kan tvinga på frugan den ikväll. Jag har typ 18-18,5
![]()
![]()
![]()
Snyggt, bra val också![]()
Polarn skaffade SS som första dinka! Mycket kul![]()
Verkligen, men även imponerande! Trodde lätt han skulle valt Omega, men mycket roligt och se att det blev svenskt!Snyggt, bra val också![]()
Tackar för detta, helt klart ett alternativ om jag hittar någon.Ska se om jag kan tvinga på frugan den ikväll. Jag har typ 18-18,5
![]()
![]()
![]()
Inte helt lätt tyvärr..:-( Ligger nån på Nymans Pre owned.Tackar för detta, helt klart ett alternativ om jag hittar någon.
Har precis kontakt dem...Inte helt lätt tyvärr..:-( Ligger nån på Nymans Pre owned.
Har precis kontakt dem...
Där är en bra sommartavla!
RS Chronograph.Kära vänner i tråden..funderar på att utöka min SS duo bestående av Nya RC i guld och en Chronolink till en trippel...vad saknas??
@Clark Kent
Hur går det med isade tavlan???
Sugen..men får ingen återkoppling av Nymans ur..varken på mail eller när man ringer..Den vita kommer bli kalasbra på sommaren om det går att matcha med ett vitt gummi![]()
Ny klocka idag från Sjöö Sandström i samarbeta med Henrik Ekdahl limited edition till 100st
/https://www.instagram.com/p/BrXzB-UgnVk/
It doesn’t float my boat dessvärre. Nu är det dags att det släpps något nytt och inte bara en massa modifierade befintliga modeller. Ge oss en Landsort v.II
EDIT: Har dessutom extremt svårt att motivera för mig själv varför jag skulle vilja ha namnet på Henrik Ekdahls båt på min klocka![]()
Tycker den va rätt snygg förutom båtnamnet eller va vad de nu är. Skulle vart KS logga eller eget "Nic" ist!It doesn’t float my boat dessvärre. Nu är det dags att det släpps något nytt och inte bara en massa modifierade befintliga modeller. Ge oss en Landsort v.II
EDIT: Har dessutom extremt svårt att motivera för mig själv varför jag skulle vilja ha namnet på Henrik Ekdahls båt på min klocka![]()