Ska bli spännande och se vad det blir för något. Ser ju nästan ut som en Worldtimer i svart PVD! Vore coolt med en digital del också i den boettenDags att släppa nya e-sportklockan, eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska bli spännande och se vad det blir för något. Ser ju nästan ut som en Worldtimer i svart PVD! Vore coolt med en digital del också i den boettenDags att släppa nya e-sportklockan, eller?
Nej, tydligen inte. Jag trodde det var solklart.Det hade ju faktiskt varit snyggt, men SS verkar inte ha tänkt så...
Kan man tycka.Nej, tydligen inte. Jag trodde det var solklart.Besviken! Kommer aldrig köpa en Sjöö Sandström nu!!!!!!!!!!!!!
36 är bäst! Bara att köra fullfartWow va snygg! Det är en 36:a va? Har du någon bild med den på handleden, isåfall hur stor är din handled ungefär? Funderar nämligen på en 36mm SS.
Kunde skippat 1337 tycker jag
Agreed. I övrigt helt ok. Ska bli kul att klämma.Kunde skippat 1337 tycker jag
Agreed. Snygg men 1337 var överflödigt.Agreed. I övrigt helt ok. Ska bli kul att klämma.
Det är s.k. 'leetspeak' för elite. 1337 -> Leet -> Elite.En fråga från oss som inte spelar.
Vad står 1337 för???
Du är inte ensam broder, det där är rena grekiskan för migOk, jag förstår..... (inte).
Nu fattar jag att jag är helt passé......
Förstår inte satsningen alls. Sjöö Sandström riktar sig framförallt till svenskar med tillräckligt god ekonomi för att köpa en rätt ordinär stålklockaHelt okej men hade vart snäppet vassare utan 1337
Esporten ska tydligen vara rätt stor så jag tror nog att ss ytterligare stärker sitt varumärkeFörstår inte satsningen alls. Sjöö Sandström riktar sig framförallt till svenskar med tillräckligt god ekonomi för att köpa en rätt ordinär stålklocka
som ändå är mil från DW. Varumärket stärks genom band till svensk militär, tennis, segling och skidåkning samt med personer framgångsrika inom för målgruppen
intressanta områden såsom matlagning och hockey. Helt bourgeoisie så långt... Men sen? Vilken marknadsundersökning har pekat på e-sportare som en köpstark grupp, redo att lägga 20k på en klocka? Stärker ju inte direkt SS som varumärke, skulle jag säga.
Esporten är väl bra på frammarsch och gruppen elittävlande esportare är nog mer köpstarka än militärer, många skidåkare och tennisspelare.Förstår inte satsningen alls. Sjöö Sandström riktar sig framförallt till svenskar med tillräckligt god ekonomi för att köpa en rätt ordinär stålklocka
som ändå är mil från DW. Varumärket stärks genom band till svensk militär, tennis, segling och skidåkning samt med personer framgångsrika inom för målgruppen
intressanta områden såsom matlagning och hockey. Helt bourgeoisie så långt... Men sen? Vilken marknadsundersökning har pekat på e-sportare som en köpstark grupp, redo att lägga 20k på en klocka? Stärker ju inte direkt SS som varumärke, skulle jag säga.
Esporten ska tydligen vara rätt stor så jag tror nog att ss ytterligare stärker sitt varumärke
Esporten är väl bra på frammarsch och gruppen elittävlande esportare är nog mer köpstarka än militärer, många skidåkare och tennisspelare.
Sen valde dom ju lite den riktningen själva när dom blev officiella tidtagare...
Jag tror det kan stärka om dom spelar korten rätt här, för att få in gaming ungdom tidigt på kvalitets tid, det är bara bra![]()
Esporten är inget jag kan ett dugg om men tror att ss vet vad dom görKan så vara! Lever kanske med stora fördomar om det e-sportande klientelet.
Jag får retirera till Cartiertråden. Ingen risk för något märkligt e-sport samarbete där![]()
Jo, de har ju stora utmaningar för att inte falla i det röda ekonomiskt så de bör ju ha gjort sin hemläxa innan de lägger så mycket krutEsporten är inget jag kan ett dugg om men tror att ss vet vad dom gör
De är så pass etablerade att det inte står och faller med detta samarbeteJo, de har ju stora utmaningar för att inte falla i det röda ekonomiskt så de bör ju ha gjort sin hemläxa innan de lägger så mycket krut
på ett slikt samarbete!![]()
Som en gamer själv är jag lite mer insatt i det hela. Tycker det är extremt roligt att se Sjöö, som är så pass etablerade, göra en sådan här edit av en klocka. Det signalerar både att E-Sporten i sig växer och blir mer "på riktigt". Dessutom har man idolerna inom sporten som "heanton" och "potti" som i relation (till betydelse i sin sport) är vad Pilé och Ronaldinho var och är för fotbollen. Heaton har en eldsjäl för CS och E-Sport och har gjorde ett dunderjobb med att få Sjöö att inse detta. Älskar samarbetet!Förstår inte satsningen alls. Sjöö Sandström riktar sig framförallt till svenskar med tillräckligt god ekonomi för att köpa en rätt ordinär stålklocka
Tack för nyansering!Som en gamer själv är jag lite mer insatt i det hela. Tycker det är extremt roligt att se Sjöö, som är så pass etablerade, göra en sådan här edit av en klocka. Det signalerar både att E-Sporten i sig växer och blir mer "på riktigt". Dessutom har man idolerna inom sporten som "heanton" och "potti" som i relation (till betydelse i sin sport) är vad Pilé och Ronaldinho var och är för fotbollen. Heaton har en eldsjäl för CS och E-Sport och har gjorde ett dunderjobb med att få Sjöö att inse detta. Älskar samarbetet!
Pengamässigt är det inte till stora problem för den som ändå är inne på en klocka av denna kaliber. Det finns en "entertainment"-gren inom sporten som är Livestreaming där unga spelare sitter och spelar när de har tusentals som donerar och kollar på dem. Detta kommer locka väldigt många och drar inte alls ner deras ståndpunkt i vad märket och kvalitén står för. Jag är extremt positiv!
Tadaaaaa!!!Ok, jag förstår..... (inte).
Nu fattar jag att jag är helt passé......
Vackert!Nu får man vara med i ännu en märkestråd.
![]()
WT 6201-97/1 med Bofors-verk.
![]()
![]()
Bra där!!!!Nu får man vara med i ännu en märkestråd.
![]()
WT 6201-97/1 med Bofors-verk.
![]()
![]()