• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Inte många positiva kommentarer om Leet vare sig i artikeln eller här på KS. Sjöö borde fundera på att släppa en ny No-Leet version som jag faktiskt tror skulle sälja bättre.
Vad jag förstod det som så gillade författaren till artikeln klockan? Tycker han gav den ett positivt betyg och gillade den :)

Edit: Tvåa på den.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Tror du får läsa artikeln igen. Författaren/Journalisten verkar välkomna denna Ltd Edition till SS Line-up.

Vad jag förstod det som så gillade författaren till artikeln klockan? Tycker han gav den ett positivt betyg och gillade den :)

Edit: Tvåa på den.

Menade inte artikelförfattaren utan kommentarerna till artikeln. Både i kommentatorsfältet samt här på KS har ju en stor invändning varit användandet av Leet på tavlan och det är väl ingen kontroversiell gissning att klockan hade sålt bättre som en vanlig DLC WT.

Artikelförfattaren är ju även ägare av en vanlig WT, så kanske inte helt överraskande att han gillade klockan :)
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Menade inte artikelförfattaren utan kommentarerna till artikeln. Både i kommentatorsfältet samt här på KS har ju en stor invändning varit användandet av Leet på tavlan och det är väl ingen kontroversiell gissning att klockan hade sålt bättre som en vanlig DLC WT.

Artikelförfattaren är ju även ägare av en vanlig WT, så kanske inte helt överraskande att han gillade klockan :)
Okej jag förstår, då läste jag helt enkelt fel. :)

Gällande klockan måste jag ändå säga att jag gillar den mer och mer. Skulle vara kul att få klämma på en!
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Menade inte artikelförfattaren utan kommentarerna till artikeln. Både i kommentatorsfältet samt här på KS har ju en stor invändning varit användandet av Leet på tavlan och det är väl ingen kontroversiell gissning att klockan hade sålt bättre som en vanlig DLC WT.

Artikelförfattaren är ju även ägare av en vanlig WT, så kanske inte helt överraskande att han gillade klockan :)
Då är jag med hur du menar :)
Om man hade få ”gravera” in sin egen fyrsiffriga text så hade jag varit väldigt intresserad!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det är en rejäl pjäs men avsaknaden av bandhorn gissar jag gör den snällare mot en mindre handled. @RicVin kanske kan låna ut sin till någon med en lite mindre handled för ett foto...är också nyfiken faktiskt :)
Tackar för detta, helt klart ett alternativ om jag hittar någon.
Halloj. Insåg idag att jag glömt att visa. Detta. Här är Landsorten på frugans 16cm handled.
FE6CEA4C-E236-45D2-965C-3E18BA3FF0A3.jpeg
D7EB4CD9-5F6F-4AF0-8114-9CCBEE5FE801.jpeg

@Clark Kent även för din skull !!:)
 
Topp