Tack så mycket! Känns toppen att vara tillbaka. Saknat min RS36 sedan försäljning så det här blir nog toppen.Gratulerar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack så mycket! Känns toppen att vara tillbaka. Saknat min RS36 sedan försäljning så det här blir nog toppen.Gratulerar
Man ska aldrig sälja en ss, saknaden blir brutalTack så mycket! Känns toppen att vara tillbaka. Saknat min RS36 sedan försäljning så det här blir nog toppen.
Grattis!Dagsfärsk och inte avplastad!
![]()
Tack! Min med, tavlan är galet fin i rätt ljus och skiftar mycketGrattis!
Grå är nog min favoritfärg på den.
Grattis till en fin klocka!Dagsfärsk och inte avplastad!
![]()
Bara insidanKör Sjöö Sandström med AR på utsidan av glaset?
Någon som vet?
Bara insidan
Det var vad Kristoffer på Sjöö sa till mig.Säker? Min RS36 har fått en redig repa som inte känns rimlig i ett safirglas?
Det var vad Kristoffer på Sjöö sa till mig.
Ska inte svära på att så är fallet men han borde ha koll, en repa i safiret kan man få även om det är ruggit svårt
Jag kan höra med honom igenJo det är klart men kan få det men denna repa känns som sagt orimlig.
Kan du lägga upp en bild?Jo det är klart men kan få det men denna repa känns som sagt orimlig.
Kan du lägga upp en bild?
Fick bekräftat att AR behandlingen endast sitter på undersidan av glasetKör Sjöö Sandström med AR på utsidan av glaset?
Någon som vet?
Fick bekräftat att AR behandlingen endast sitter på undersidan av glaset
Riktigt trist, hoppas att det inte kostar skjortanSjukt skumt att jag lyckats fucka upp glaset på det sättet jag gjort. Aldrig varit med om något liknande. Aja tack för svar, får blir ett nytt glas då!
Trevligt värre! Bra grejer?Gör mej av med min sista SS (flaska) nu ihop med lite Thai!
..får bli ett Nytt Ur från Ringvägen snart. Hoppas på en grymt najs ny Landsort!
![]()
Helt ok.. Spanska druvan Bobal.Trevligt värre! Bra grejer?
Snygg!!!EXT PRO idag på jobbet
![]()
Kontaktar via PM igen.Snygg!!!
(Men ännu snyggare med grå tavla....)
riktigt go, det ut som rosa lite men det är champagneGött, är det champagne eller rosé tavla? Blev lite osäker på bilden.
Samma som min då mao. Grattis!riktigt go, det ut som rosa lite men det är champagne