• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Min Sjöö Sandström automatic S1 saktar sig 19 sek per dygn. Hur ställer man sig till det? Bra? Helt okej? Mindre bra? Vad säger sjöö sandström själva?

Min Sjöö Sandström automatic S1 saktar sig 19 sek per dygn. Hur ställer man sig till det? Bra? Helt okej? Mindre bra? Vad säger sjöö sandström själva?
Inte bra, service på g kanske? Eller så har den kanske blivit magnetiserad ifall det är så att den helt plötsligt inte går bra.

Worldtimer känns toppen fortfarande!
67C96E40-092F-41AD-9D34-714BD314ABD8.jpeg
D5C5B4AA-B17B-46B3-8D09-C344544B5E87.jpeg

Swedish Blonde och Swedish Night? Que? :)

”Specialversioner” av Chronolink.
@Clark Kent har säkert några bra bilder??

Swedish Night är den helsvarta pvd-varianten och Swedish Blonde kom med en helvit tavla, (även vit subsekund), och ljust läder av älg om jag är påläst. Men gemensamt för båda och vad som skiljer sig från vanliga Chronolinkar är cosc-verket.

Bilder tagna från nätet.

downloadfile.jpg
downloadfile-1.jpg
380200652.jpg
380200652_1.jpg

Swedish Night är den helsvarta pvd-varianten och Swedish Blonde kom med en helvit tavla, (även vit subsekund), och ljust läder av älg om jag är påläst. Men gemensamt för båda och vad som skiljer sig från vanliga Chronolinkar är cosc-verket.

Bilder tagna från nätet.

downloadfile.jpg
downloadfile-1.jpg
380200652.jpg
380200652_1.jpg
Aha, aldrig sett innan. Pvd hade jag inte valt själv, men visst. Albinon däremot. :)
Kul med älgband. Det blir ju inte mycket svenskare än så (om tyskarna får bestämma).

Bilder tagna från nätet.

downloadfile.jpg
downloadfile-1.jpg
380200652.jpg
380200652_1.jpg
Den vita med ljusbrunt band är ju galet fin

Tillbaka
Topp