Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg ny tavla på RSC!!
![]()
![]()
Funkar riktigt bra tycker jag!Har precis monterat nytt band...funkar, funkar inte? Skönt med lite luftning iaf...![]()
Riktigt snyggt!Bytte ut stållänk på min Sjöö Sandström Royal Steel Chronograph till blått läderband. Blev sjukt snyggt och passar den svarta tavlan. Vad tycker n?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Har en 36:a och jag är riktigt nöjdÄr lite sugen på en SS Royal Steel Worldtimer med vit tavla. Har tidigare kunnat bära 38mm utan problem så en 36a kanske hade suttit bra med. Ni som äger en SS Royal Steel Worldtimer - vad har ni och säga om klockan?
Håller med @sjökvist !Är lite sugen på en SS Royal Steel Worldtimer med vit tavla. Har tidigare kunnat bära 38mm utan problem så en 36a kanske hade suttit bra med. Ni som äger en SS Royal Steel Worldtimer - vad har ni och säga om klockan?
Det har ju även precis släppts en med grymt fin blå tavla! Testa några olikaTack för snabb respons. Blir att åka förbi Erikssons Urhandel och klämma på en.
Vilken färg föll ert val på? Tycker vit är härligt somrigt men passar nog året runt. Behöver en vit i samlingen med.![]()
Jag kör på vit, funkar till precis alltTack för snabb respons. Blir att åka förbi Erikssons Urhandel och klämma på en.
Vilken färg föll ert val på? Tycker vit är härligt somrigt men passar nog året runt. Behöver en vit i samlingen med.![]()
Säger det samma om den svarta!!!Jag kör på vit, funkar till precis allt
Ja, RS Chronon är grym!!Om det är en world timer från SS så skulle jag väljs grå sunburst. Den e fin
Sen gillar jag inte att de kallar den Worldtimer. Stör mig ganska mycket då det INTE är en Worldtimer klocka utan en GMT. Worldtimer är betydligt mer komplicerade att tillverka. Många som påpekar detta.
Annars är den snygg och gillar klockan skarpt, men jag har en aningen mer dragkraft åt Royal Steel Chronograph modellen mer.
Den måste man se liveSäger det samma om den svarta!!!
Men blev nyfiken på den blå som släpptes i veckan......
Snyggt! Riktigt bra den där![]()
Igår inköptes min första Sjöö Sandström, riktigt nöjd!
grattis, riktigt snygg![]()
Min vita har grön lumeLume shot på en Royal Steel WT? Googlat men inte hittat. Är det grönaktig eller blå lume?
Sugen på en grå, osäker på storlek bara. Lutar åt 36mm men hade gärna haft typ 38m.
Tack för svar. Var det jag trodde. Tyvärr är det lite av en deal breaker för mig och jag föredrar blått även om det är ovanligt.Min vita har grön lume
Ser riktigt snyggt utOch så givetvis nya färgen på Worldtimer med, här kommer bild.
![]()
![]()
Ta en drös foton, gärna på 36an!Blir kul att åka och inspektera nya blåfärgen på Worldtimern...
Will do! Tror det blir en tur imorgon så stay tuned!Ta en drös foton, gärna på 36an!
Snyggt!Bytte ut stållänk på min Sjöö Sandström Royal Steel Chronograph till blått läderband. Blev sjukt snyggt och passar den svarta tavlan. Vad tycker ni?![]()
Säljer även denna om någon är intresserad. PM om så är fallet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis till en härlig klocka!![]()