• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag lånar @Margarinkungen plats i Sjöö Sandströmfamiljen när han provar sina vingar med andra märken ;)
F440464A-3215-4438-82D6-2400D8348F35.jpeg

Börjar vara lite sugen på att komplettera med ett original gummi till min Worldtimer för att få omväxling till en annars fantastisk klocka. Vad säger experterna, är det värt pengen? Det ser ju ruskigt snyggt ut i alla fall..

Ser bra ut! Är det samma storlek 36 vs 41, på gummit?

Det är RSC36. Gummit visste jag inte ens var till Worldtimer, jag bara frågade hos AD om man kunde köpa gummi till och fick ett jakande svar.

Har du flera bilder?
upload_2019-3-30_10-51-2.jpeg

upload_2019-3-30_10-51-17.jpeg

Har dessvärre bara dessa, satte på länken igen i höstas.

Men klockan har genomgått en viss transformation eftersom jag köpte den med svart tavla från början. Men bytte till champagne så småningom. Frågan är dock om inte gummit hade varit bättre till den svarta?

Det är RSC36. Gummit visste jag inte ens var till Worldtimer, jag bara frågade hos AD om man kunde köpa gummi till och fick ett jakande svar.

upload_2019-3-30_10-51-2.jpeg

upload_2019-3-30_10-51-17.jpeg

Har dessvärre bara dessa, satte på länken igen i höstas.

Men klockan har genomgått en viss transformation eftersom jag köpte den med svart tavla från början. Men bytte till champagne så småningom. Frågan är dock om inte gummit hade varit bättre till den svarta?
Ser bra ut! Tycker gummit passar oavsett färg. Hade ju varit kul med lite andra färger på gummi också. Typ brunt.

Tillbaka
Topp