Jo den är riktigt läcker, ännu snyggare i verkligheten
True that! Den är ruggigt svårfotad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo den är riktigt läcker, ännu snyggare i verkligheten
Som sig bör!! Och för det är vi alla tacksamma, Ellerhur pojkarJag lånar @Margarinkungen plats i Sjöö Sandströmfamiljen när han provar sina vingar med andra märken![]()
![]()
Som sig bör!! Och för det är vi alla tacksamma, Ellerhur pojkar
BravoJag lånar @Margarinkungen plats i Sjöö Sandströmfamiljen när han provar sina vingar med andra märken![]()
![]()
Oooooooooo.......Nix..skulle till någon jäkla dyr ring...
Jag fick samtalet från nymans att han stod och väntade på mig...@Margarinkungen Kommer du tillbaka till Sjöö-familjen nu är Jaegern får lämna??
https://klocksnack.se/threads/jaeger-lecoultre-polaris-18-prissänkt.109709/
Många beslut.......Jag fick samtalet från nymans att han stod och väntade på mig...
![]()
Så det är bara att sälja lite för att ha råd...
men jag har ju en 25 åring som ligger och väntar på att jag ska lösa ut den också, så snartr väl svar på din fråga
Aha!!!!!!Jag fick samtalet från nymans att han stod och väntade på mig...
![]()
Så det är bara att sälja lite för att ha råd...
men jag har ju en 25 åring som ligger och väntar på att jag ska lösa ut den också, så snartr väl svar på din fråga
Förvisso, svåraste är ju som vanligt att övertala chefen, hon är ju inte direkt imponerad av mina armbandsurAha!!!!!!
Men det gårväl snabbare att skramla ihop till den röde 25-åringen än att lösa ut dr Banners alter ego???![]()
Förvisso, svåraste är ju som vanligt att övertala chefen, hon är ju inte direkt imponerad av mina armbandsur![]()
Hur blev det, har du några bilder?Beställt ett gummi från gmt:n till min classic, 2300pix med extrakoll att det passar. Tackar Rydbergs ur för fortsatt bra service!
Ser bra ut. Är det någon annan som kör gummi på sin RSC36?Royal Steel Classic 36mm med gummi från Worldtimer. Hiss eller diss?![]()
Önskar man kunde säga ”Hokus pokus” så satt den på min arm!!!! Det vore riktig magi....Vad säger man..Magi!
![]()
Önskar man kunde säga ”Hokus pokus” så satt den på min arm!!!! Det vore riktig magi....
Testa att byta ut ”hokus pokus” mot ”hundrafemtiotusenkronor”!Önskar man kunde säga ”Hokus pokus” så satt den på min arm!!!! Det vore riktig magi....
Bara att be @StrawberryFields fixa så Awesome Sinngirl reggar sig!Mycket trevligt. Nu när @MissDatejust har fått sällskap av @MsSandström går jag bara och väntar på Frau Sinn inne i Sinn-tråden![]()
Ser bra ut. Är det någon annan som kör gummi på sin RSC36?
Ser bra ut! Är det samma storlek 36 vs 41, på gummit?Jag testade den varianten i somras, tycker det funkade riktigt bra.
![]()
Tyvärr inga bilder, har faktiskt inte använt klockan ännu, får ta tag i bandbytet liksom...Hur blev det, har du några bilder?
Jag testade den varianten i somras, tycker det funkade riktigt bra.
![]()
Ser bra ut! Är det samma storlek 36 vs 41, på gummit?
Har du flera bilder?
Ser bra ut! Tycker gummit passar oavsett färg. Hade ju varit kul med lite andra färger på gummi också. Typ brunt.Det är RSC36. Gummit visste jag inte ens var till Worldtimer, jag bara frågade hos AD om man kunde köpa gummi till och fick ett jakande svar.
![]()
![]()
Har dessvärre bara dessa, satte på länken igen i höstas.
Men klockan har genomgått en viss transformation eftersom jag köpte den med svart tavla från början. Men bytte till champagne så småningom. Frågan är dock om inte gummit hade varit bättre till den svarta?