Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken är favoriten? Eller pendlar det lite? Och vad blir nästa?Hejhej! Mitt första inlägg. Här kommer en dålig bild på laguppställningen. Vet inte om man börjar bli nån sorts-nörd...
![]()
Hejhej! Mitt första inlägg. Här kommer en dålig bild på laguppställningen. Vet inte om man börjar bli nån sorts-nörd...
![]()
Jäklar, det var ingen dålig första post! Riktigt trevlig SSamlingHejhej! Mitt första inlägg. Här kommer en dålig bild på laguppställningen. Vet inte om man börjar bli nån sorts-nörd...
![]()
Bam! Vilken kung! Riktigt trevliga pjäser. Vilken är favoriten?Hejhej! Mitt första inlägg. Här kommer en dålig bild på laguppställningen. Vet inte om man börjar bli nån sorts-nörd...
![]()
Alla fyller sin funktion i olika sammanhang. Använder UTC extreme:n varje dag. Nästa kanske kan bli Royal Capital eller nån med orange tavla. Mvh jkVilken är favoriten? Eller pendlar det lite? Och vad blir nästa?
Tackar!Vilken förstapost och ruggigt bra kvartettVälkommen till forumet och en av de trevligaste trådarna.
Tack!Grym samling!!
Tack! Ja alla fyller väl sin funktion beroende på vad som skall göras dagen till ära. Just nu kör jag UTC extreme dagligen. Mvh jkBam! Vilken kung! Riktigt trevliga pjäser. Vilken är favoriten?
Gissar på iallafall en blåSpännande att se de nya tavlorna imorgon!
Vad är det som SS släpper i mörra?Spännande att se de nya tavlorna imorgon!
de släpper nya tavlor till royal steel 41 och 36Vad är det som SS släpper i mörra?
En grön sunburst ala daytonaGissar på iallafall en blå
skall bli mycket spännande..de släpper nya tavlor till royal steel 41 och 36
Riktigt bra faktiskt!Snygg ny tavla på RSC!!
![]()
![]()
Gillar 36:ans tavla framför 41:an måste jag medge. Framför allt så har jag lite svårt för det runda datumfönstret.Snygg ny tavla på RSC!!
![]()
![]()
Jag håller med. Runda datumfönster är inte snyggt.Gillar 36:ans tavla framför 41:an måste jag medge. Framför allt så har jag lite svårt för det runda datumfönstret.
Härligt med blå tavla i alla fall!
36an är är riktigt vass. Kunde önska att de gjort visarna lite tjockare. Alltid stört mig på att de är så smala...Snygg ny tavla på RSC!!
![]()
![]()
Grymt, ser ut lite som ärtpuré. Hur skulle den bli med någon blåaktig tavla? För mycket DJ eller kan det funka?
![]()
Vänligen,
Martin