Tillhör, tyvärr, inte de 300 första.Ibland blir jag bra trött på sökfunktionen. Bättre att ställa frågan:
@Mr Chance , hör din ORC till de 300 första, vilket nr?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tillhör, tyvärr, inte de 300 första.Ibland blir jag bra trött på sökfunktionen. Bättre att ställa frågan:
@Mr Chance , hör din ORC till de 300 första, vilket nr?![]()
Verkligen värd att vänta på!Äntligen är den tillbaka hos mig efter en lååååång period på spa hos SS.![]()
Väl värd att vänta på......
Grymt snygg!Helt klart värd väntan!!Äntligen är den tillbaka hos mig efter en lååååång period på spa hos SS.![]()
Du kan allt vara lugnHej hopp vänner av Sjöö!
Jag funderar skarpt på att köpa en Skydiver i födelsedagspressent till mig själv. MEN, jag hittar rätt många kommentarer om kvalitetsproblem när jag googlar runt... För en som saknar egen erfarenhet av Sjöö skrämmer det en del. Vore hyggligt om ni kunde lugna mig lite...
Fanns barnsjukdomar, nu har dock krona och annat uppdaterats. Flyger alltid med denna och den har aldrig svikit mig.Hej hopp vänner av Sjöö!
Jag funderar skarpt på att köpa en Skydiver i födelsedagspressent till mig själv. MEN, jag hittar rätt många kommentarer om kvalitetsproblem när jag googlar runt... För en som saknar egen erfarenhet av Sjöö skrämmer det en del. Vore hyggligt om ni kunde lugna mig lite...
Grattis! Nöp du den från Gripenbro?Blev med Skydiver igår! Min första SS
![]()
TackDu kan allt vara lugn![]()
Låter bra @AirbusFanns barnsjukdomar, nu har dock krona och annat uppdaterats. Flyger alltid med denna och den har aldrig svikit mig.
Sjukt snygg!!Äntligen är den tillbaka hos mig efter en lååååång period på spa hos SS.![]()
Visst flyger jag stora bussen. Flyger Pipern själv ibland, har flugit Cessnan en del också. 330'n flyter ut något mindre på sommarvarm asfalt än pa-28'an kan man väl säga.
Grattis! Nöp du den från Gripenbro?
Riktigt fin den! Saknar den lite från passaroundenSlänger upp en bild från dagens klocka då den passar här med![]()
![]()
Snyggt!Bjuder på en Skydiver bild.
![]()
Som vi har väntat...den klär dig. Bra komplement i din samling.Ber om ursäkt för sen ankomst i den här tråden ...
![]()
![]()
Tack ska du ha! Naturen i kombination med snygg klocka fixade det.Oerhört läckert foto herr @Fender59
Är det Tudor Black Bay eller Sjöö Sandström Worldtimer som gäller tro? Är det någon dom har testat Worldtimer på nato?