Jag har ju redan 4 SS..så tror det är duDu eller jag HaVet?..jag måste avyttra Leeten först eller byta isf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har ju redan 4 SS..så tror det är duDu eller jag HaVet?..jag måste avyttra Leeten först eller byta isf.
Tycker gummit som följer med passar så himla bra. Man blir lite bortskämd när den sitter åt så fint runt boetten.Testar nytt band på skydivern
![]()
![]()
![]()
![]()
Bara fyra????Jag har ju redan 4 SS..så tror det är du![]()
Får ha en förhandling med chefen här hemma..Bara fyra????
Då är det bara att köpa!!!!![]()
Jag gillar generellt inte band som sitter dikt an. Gillar kontrasten mellanrummet skapar. Med det sagt så visade sig bandet jag köpt vara skit. Material ok. Spänne kass. Hål för bandstift kass. Cheapestnatostraps... man får vad man betalar för (som vanligt).Tycker gummit som följer med passar så himla bra. Man blir lite bortskämd när den sitter åt så fint runt boetten.
Jag har nog inte sett någonting som slår gummit än.
Tröttnat på designen?Äh.. den kommer få vandra vidare. Så om någon är sugen så hojta.
![]()
Tja.. inte tröttnat kanske.. utan den va för svart typ.. något som inte riktigt klickade. ..slänger ut den på K&S under dagen.Tröttnat på designen?
KS-klockan nästa alltså....??Tja.. inte tröttnat kanske.. utan den va för svart typ.. något som inte riktigt klickade. ..slänger ut den på K&S under dagen.
Allt va svart kändes det som.. När jag hade en med grå tavla och länk då tyckte jag allt va bara grått..så jag vill ha lite med dynamik.
hahaha ..nää, Gult och Svart går fetbortKS-klockan nästa alltså....??![]()
Min lillebrorsa också.Äh.. den kommer få vandra vidare. Så om någon är sugen så hojta.
![]()
Jag testade den varianten i somras, tycker det funkade riktigt bra.
![]()
https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandström-royal-steel-classic-36mm-svart-prisbump.111113/Någon som har lust att posta lite härliga bilder på sin Royal Steel Classic 36a med svart tavla?![]()
Känner inte säljaren och har inte kontrollerat info eller bett om fler bilder. Men om allt stämmer är det ett riktigt bra pris.
https://www.blocket.se/malmo/Sjoo_Sandstrom_Chronolink_Worldtimer_UTC_85065919.htm?ca=11&w=3
![]()
Sen står det ju iofs 17 k i annonsen
Säljaren är diskad. Dubbelpris = dubbelmoral. Hur vet du föresten att han inte bara skrev fel i texten? Nej. Ett fett scam är vad det är.Du kan ju betala 170´om du vill...eller 17´ som klockan kostar![]()
17’ är riktigt bra om den både är hyfsat nyservad OCH med länk. 170’ är inte riktigt lika bra.........Du kan ju betala 170´om du vill...eller 17´ som klockan kostar
EDIT: Hade det varit Rolex hade 170´ varit en normal värdeutveckling![]()
Grym dinka!![]()
Pappas nya. Jäkligt trevlig.![]()
Den röda är så snygg..funderar oxå på att byta tavla till sommaren...fundera på karbon eller kanske silver..Snart dags för byte av tavla. Jag tror faktiskt att grå ligger bäst till. Eller kanske vit inför sommaren
![]()
![]()
röd tavla var faktiskt riktigt läckert i verklighetenDen röda är så snygg..funderar oxå på att byta tavla till sommaren...fundera på karbon eller kanske silver..
![]()
Gällande WT41 så sa NK runt 5000kr med tavla och byte, och bara bytet skulle kosta 1000kr. Borde vara liknande priser för RS36.Nån som har koll på vad byte till nya blå tavlan på RS36 går på?
Gällande WT41 så sa NK runt 5000kr med tavla och byte, och bara bytet skulle kosta 1000kr. Borde vara liknande priser för RS36.
jag har hört runt 2500-3000, 5000 låter lite mycketBra mkt dyrare än tidigare tavlor i så fall![]()
Hoppas du har rätt. Tyckte också att det lät mycket. Säljare slängde ur sig priset utan att kika i någon lista så han kan mycket väl ha fel.jag har hört runt 2500-3000, 5000 låter lite mycket