Hawk100
Silver
Grattis! Har det blivit en till SS i din klocklåda?!?
Old vs New
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Har det blivit en till SS i din klocklåda?!?
Old vs New
Han hade ett bud på 16' för den här om dagen....
Jag såg i någon tråd ett reseetui i läder från Sjöö Sandström. Såg jag i syne eller finns det ett sådant?
Edit: Hittade denna: https://klocksnack.se/threads/500-inlägg-tävling.17608/ Finns det att köpa idag?
Helt underbara urVisst gör dem vackra klockor
Det är nästan synd att du ska sälja en sån skönhet......Visst gör dem vackra klockor
Det är nästan synd att du ska sälja en sån skönhet......
Jag är riktigt sugen på att lägga ett bud, men badrumsrenoveringen drar alla nöjespengarna just nu.
Royal Steel Chronon är ju lite massivare men ändå elegant! Tål en hel del stryk, men är ändå elegant nog att funka till kostym......Jag sålde precis min... finns många skäl, men ett av dem är att den är för tunn för mig, jag vill gärna ha något mer "tooligt". Skulle kunna haft den på länk kanske... oavsett, otroligt välbyggt ur. Men lite för dressig.
Haha... lite lustigt, jag hade en RS Chrono för 5-6 år sedan. Jag tyckte den var för stor för mig. Just nu velar jag mellan Explorer I, DJ eller en Royal Steel Classic. Alternativt ska jag tjata på bror min, han har ett tidigt exemplar av RS Classic (Automatic).Royal Steel Chronon är ju lite massivare men ändå elegant! Tål en hel del stryk, men är ändå elegant nog att funka till kostym......
Eller är det Rolex som gäller??
Den här då??? https://m.blocket.se/sodermanland/Sjoo_Sandstrom_Royal_Steel_Classic_ll_2013_68509995.htm?ca=11&w=3Haha... lite lustigt, jag hade en RS Chrono för 5-6 år sedan. Jag tyckte den var för stor för mig. Just nu velar jag mellan Explorer I, DJ eller en Royal Steel Classic. Alternativt ska jag tjata på bror min, han har ett tidigt exemplar av RS Classic (Automatic).
Just enkelheten i alla ovanstående är det som lockar.
Såg precis den. Klart intressant!
Jag har nu fått fler bilder från säljaren, på baksidan står serienumret och en årsbeteckning i romerska siffror "MMVIII", dock annonserar säljaren att han har köpt den 2013 och inte 2008. Jag har inte frågat om fler detaljer än.
Så här ser det ut på min royalsteelJag har nu fått fler bilder från säljaren, på baksidan står serienumret och en årsbeteckning i romerska siffror "MMVIII", dock annonserar säljaren att han har köpt den 2013 och inte 2008. Jag har inte frågat om fler detaljer än.
Är det något ni känner till? Första gången jag ser en sådan markering på S&S, men jag är ingen expert.
Kanske @Sjöö Sandström vet.
Kolla denna!!Såg precis den. Klart intressant!
Helvete vad nice den ser ut på din bild! Ökar ju ha-begäret ordentligt..Rastar min Sjöö Sandström UTC Skydiver idag.
Ja men det färgar väl av sig som f..n på armen?
Rastar min Sjöö Sandström UTC Skydiver idag.
Tycker det börjar bli läge att släppa nån teaser för den nya Landsorten snart också..