Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inget alls faktist, det är läder på insidan av bandet!Ja men det färgar väl av sig som f..n på armen?
Väntar fortfarande på en platina Royal Capital med blå tavlaSugen på en Royal Capital...
Denna Chronolink är på armen idag.
![]()
Mvh
Micke
Ok, har ett likadant köpt på annat håll som färgade handleden brun när man svettasInget alls faktist, det är läder på insidan av bandet!
alltid rimligt med en större variation av klockorJag la beslag på den worldtimer som nyss såldes här på forumet. Känns det rimligt att komplettera den med en skydiver för att kunna alternera lite?
Har den och har märkt att övre knappen ibland skaver lite på "handledsknölen".
Dock inte så mycket så att det är ett problem. Funderar dock på hur det är med knapparna på Extremen som ser ut att vara vassare.....
Den finns på sid 2 i den här tråden. På bilden ser man tom att knölen är lite lätt röd! Jag är jättenöjd med klockan, även om jag just nu går runt med Tonneaun på handleden för att "slita in" nya läderbandet......
Är det någon som har royal steel chronon i 42mm
Kollade lite bilder och har fått för mig att knapparna är väldigt långa så de sticker ut? eller inbillar jag mig bara?
Fin bild. Brukar du köra med täthetsskruvarna ute?
Nix, hade nog bara precis pillat på denFin bild. Brukar du köra med täthetsskruvarna ute?
Var det någon här som nöp SS klockan på Kaplans igår?
Bjuder du på en bild med den på armen också? Snyggt![]()
Min favorit på sitt nya band
Bjuder du på en bild med den på armen också? Snyggt
Riktigt snyggt! Tack![]()
Självfallet!
Trevligt! Är det från i dag eller i går? Hur var vädret och allt annat? Orkade inte åka 2 timmar i varje riktning.I hangaren hittade vi
![]()
Riktigt snygg, bra match med orangeJag blev med Worldtimer i förra veckan - jag tycker den gör sig grymt bra på lädernato!
![]()
Var där idag, på plats var vädret helt okej. Lite dugg under en timme men mest uppehåll. Riktigt sevärt och grymt bra arrangemang. Vi åkte lite mer än 2 timmar enkel och var absolut värt det.Trevligt! Är det från i dag eller i går? Hur var vädret och allt annat? Orkade inte åka 2 timmar i varje riktning.![]()