• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sugen på en Royal Capital...
Denna Chronolink är på armen idag. :)
image.jpeg


Mvh
Micke
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Är det någon som har royal steel chronon i 42mm
Kollade lite bilder och har fått för mig att knapparna är väldigt långa så de sticker ut? eller inbillar jag mig bara?
 

Hawk100

Rolex
Har den och har märkt att övre knappen ibland skaver lite på "handledsknölen".
Dock inte så mycket så att det är ett problem. Funderar dock på hur det är med knapparna på Extremen som ser ut att vara vassare.....
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Har den och har märkt att övre knappen ibland skaver lite på "handledsknölen".
Dock inte så mycket så att det är ett problem. Funderar dock på hur det är med knapparna på Extremen som ser ut att vara vassare.....

Du får gärna posta några bilder vid tillfälle :) alltid kul att se! Nöjd annars?
 

Hawk100

Rolex
Den finns på sid 2 i den här tråden. På bilden ser man tom att knölen är lite lätt röd! Jag är jättenöjd med klockan, även om jag just nu går runt med Tonneaun på handleden för att "slita in" nya läderbandet......
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Den finns på sid 2 i den här tråden. På bilden ser man tom att knölen är lite lätt röd! Jag är jättenöjd med klockan, även om jag just nu går runt med Tonneaun på handleden för att "slita in" nya läderbandet......

Aj ser inte så bekvämt ut :(
Hittade du nya tavla? Är nog den jag gillar mest med
 

Yrsnö

Cartier
Jag var och klämde lite i båset på flygdagarna(Linköping) i helgen, jäklar vad fina klockorna var. Blev lite småkär i Royal Capital, den var så snygg i både tavla och urverk. Trevliga herrar som stod i montern också!

Sambon föll för en av damklockorna med svart pärlemor, synd bara att de var kvarts?! Då blev den tyvärr helt ointressant för henne :-/
 
Topp