Calfen
Silver
Sugen på en Royal Capital...
Denna Chronolink är på armen idag.
![]()
Mvh
Micke
Så sinnesjuk fet klocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sugen på en Royal Capital...
Denna Chronolink är på armen idag.
![]()
Mvh
Micke
Slängde på armbandet från min Legend Diver på Skydivern igår, tycker att det tunna bandet funkar riktigt bra på Skydiverns korta luggar. Spännet flyttades över från gummit också. Känns som att det blev lite mer dressat men ändå sportigt:
![]()
Royal steel quattro heter modellen, eta2824 är verket.![]()
Vad vet panelen om denna Sjöö Sandström?
Eftersöker info om ref, pris och övrigt som kan vara kul att veta.
Topp! Tusen tack.Royal steel quattro heter modellen, eta2824 är verket.
Är tagen ur produktion och ett beg ex landar på mellan 7-8k
Självklart!Topp! Tusen tack.
Ska bli kul att se vad Sjöö Sandström och Krons hittar på. Är alla klockor uppbokade?
![]()
Tror att @TiE kanske har mer info.......????
Kul och snyggt att du tingade nr 2!Vi som var inbjudna och närvarande vid Krons 50-årsfest den 19/5 är de som haft möjlighet att se klockan och det var tillfället att teckna sig för ett exemplar.
Här skrev vi lite om klockan: https://klocksnack.se/threads/klockkväll-på-krons.55029/#post-1405634.
Jag tror att vid det tillfället tecknades ett 10-tal klockor. Men eftersom sedan informationen om klockan varit 0 så tror jag inte fler blivit tecknade och inte kommer att bli det för än presentationen blir offentlig. Tidpunkten för lanseringen har skjutits fram och är fortfarande oklar.
Det vore kul att få lite mer information från Krons och Sjöö Sandström om när och hur klockorna kommer att presenteras.
Krons finns ju inte officiellt här men kanske @Nymans Ur 1851 kan svara tillsammans med @Sjöö Sandström
Jag har i alla fall tingat nr 2 och väntar med olidlig spänning.....![]()
Jag har min skydiver på gummi, efter ca 1 år ser den som ny ut fortfarande. Så kvalitén är bra i mitt tycke iaf...Funderar på en UTC Extreme II på gummi armbandet. Vad tycker, ni som har era SS på gummi, om kvalitén?
Sprickor uppstår väl efter ett tag (gummi brukar ju få mindre sprickor)...
Slitage på bandet kommer väl också förr eller senare...
Håller med. En avtvättning så ser det ut som nytt!!!Jag har min skydiver på gummi, efter ca 1 år ser den som ny ut fortfarande. Så kvalitén är bra i mitt tycke iaf...
Snyggt kompis!Kvällens klocka !
![]()