Ja en UTC och en 25 åring, trodde du var ironisk.Tänkte snarare S&S modellen, HULKAB har jag koll på![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja en UTC och en 25 åring, trodde du var ironisk.Tänkte snarare S&S modellen, HULKAB har jag koll på![]()
Jag hade behållit chronolinken och Copper.Det är kul med Sjöö Sandström och därför har det blivit några genom åren. 2 för fugan och 4 för mig. Som vanligt så är problemet med för många klockor att de inte får tillräckligt med armtid. Har därför beslutat att två klockor av de märken jag har får räcka. Men vilka ska man då göra sig av med?
Chronolinken är ju ikonen och relativt tidig i produktionen, dessutom en underbar blå tavla.
Tonneau’n tillverkades i ca 500 ex innan den lades ner, men denna tavla är unik och den fick jag tag på till min 60-årsdag så den borde stanna.
Black Copper är ju en kul specialklocka gjord i 50 ex till Krons 50 årsjubileum. Detta ex har nr 2, vilket jag själv tingade. Nr 1 har Krons själva.
UTC Extreme Black Gold I,
Är en häftig GMT-klocka i svart DLC med guldring gjord i ca 20 ex.
Själv tror jag att de två svarta får gå, vad säger ni andra?
![]()
![]()
![]()
![]()
+1Håller med ovan![]()
Behåll alla fyra. Bättre att ha än att önska sigDet är kul med Sjöö Sandström och därför har det blivit några genom åren. 2 för fugan och 4 för mig. Som vanligt så är problemet med för många klockor att de inte får tillräckligt med armtid. Har därför beslutat att två klockor av de märken jag har får räcka. Men vilka ska man då göra sig av med?
Chronolinken är ju ikonen och relativt tidig i produktionen, dessutom en underbar blå tavla.
Tonneau’n tillverkades i ca 500 ex innan den lades ner, men denna tavla är unik och den fick jag tag på till min 60-årsdag så den borde stanna.
Black Copper är ju en kul specialklocka gjord i 50 ex till Krons 50 årsjubileum. Detta ex har nr 2, vilket jag själv tingade. Nr 1 har Krons själva.
![]()
![]()
![]()
![]()
Chronolink och Tonneau utan tvekan..Det är kul med Sjöö Sandström och därför har det blivit några genom åren. 2 för fugan och 4 för mig. Som vanligt så är problemet med för många klockor att de inte får tillräckligt med armtid. Har därför beslutat att två klockor av de märken jag har får räcka. Men vilka ska man då göra sig av med?
![]()
![]()
![]()
![]()
Chronolink och Tonneau utan tvekan..
Har ju själv testat av större delen ur sortimentet och enda som jag har kvar är Chronolinken...
Ok, du menade att de ska stanna, trodde du menade att de skulle gåHar ju själv testat av större delen ur sortimentet och enda som jag har kvar är Chronolinken...
Japp..kanske var oklarOk, du menade att de ska stanna, trodde du menade att de skulle gå![]()
Fin klocka, festligt nick du valtRoyal steel classic![]()
Det är kul med Sjöö Sandström och därför har det blivit några genom åren. 2 för fugan och 4 för mig. Som vanligt så är problemet med för många klockor att de inte får tillräckligt med armtid. Har därför beslutat att två klockor av de märken jag har får räcka. Men vilka ska man då göra sig av med?
![]()
![]()
![]()
![]()
Skulle nog vilja påstå att ingen av dem har nått kvällen ännuKlockan har passerat 21. Inte undra på att man är på väg att somna...
Det är en mycket funktionell klocka som verkligen känns helt rätt i naturen. Och på kontoret, gymmet, resan ...Stresstestade Skydivern och mig själv i helgen.
Alltid nice med en klocka som har belysning när det blir mörkt på riktigt.
![]()
Intressant! Den ska jag slå ett getöga på! Vill ha!!Automatic S1 på Bukowskis...![]()
Saknar en STOCKHOLM på bilden....![]()
#OWG frukost
Jag också! Men den brukar hitta hem till mig så inom tid broderSaknar en STOCKHOLM på bilden....
Dom är ju otroligt fina... Kööp.Intressant! Den ska jag slå ett getöga på! Vill ha!!