• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

smiki88

Omega
Har aldrig egentligen varit ett stort fan av märket... men den där Royal Capital som släpptes för något år sedan, i rose(?)-guld. Helt wow.
 

HaVet71

Rolex
2-Faktor
Dags att byta tavla..har ännu inte testat grafit..kanske dags...och som alltid är det någon som ligger på någon tavla till Chronolinken så är alla färger av intresse från mig.
BD902A2C-CAFE-44E8-B2F0-EAFAF5486476.jpeg
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Har ingen SjööSandström idag, men blev sugen när jag såg den gröna "annual edition". Gissar att det funnits andra tidigare, vilka färger i så fall?
- Tacksam för svar.
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Har ingen SjööSandström idag, men blev sugen när jag såg den gröna "annual edition". Gissar att det funnits andra tidigare, vilka färger i så fall?
- Tacksam för svar.
Den gröna är den första Annual Edition. Tanken är att varje år så kommer det en ny färg (rätta mig om jag har fel).
Jubileumsmodellen är för att fira 25 år
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
En fråga till: varifrån tar de sina urverk idag, Sellita?
Vad jag förstår har det varit olika leverantörer genom åren. Hade en kronometercertifierad med ETA för länge länge sedan :)
 
Topp