joh.jonsson
Silver
Är väl lite som att svära i kyrkan. Men! Skydiver på perlon faller mig i smaken som bara den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte illa!!!!Idag var vi ute på Sjöön jag och Royal steel
![]()
Fungerar rätt bra när man fiskar från båt, vid harpunfiske brukar jag bytaInte illa!!!!
Men kör du läderarmband på fisketuren???
Du behöver en Skydiver!!!Fungerar rätt bra när man fiskar från båt, vid harpunfiske brukar jag byta
Skämt å sido, brukar sällan fiska med läderband men missade att byta idag!
![]()
Verkligen!Du behöver en Skydiver!!!
1. Med största sannolikhet nej. Jag tror inte du kan knalla in där alls utan att ha bokat tid innan. Det är ju ingen butik.Kommer befinna mig i Stockholm imorgon av jobbanledningar och tänkte att jag kanske skulle gå förbi SS kontor då jag har ett (presentkort?) på gratis byte av tavla för min Royal steel automatic och har ett par funderingar om detta.
- Är det bara att knalla in och be om byte utan att ha haft kontakt med SS tidigare?
- Någon som har bra koll på färgval?
- Om ja på fråga 1, hur lång tid tror ni det ungefär tar?
1. Med största sannolikhet nej. Jag tror inte du kan knalla in där alls utan att ha bokat tid innan. Det är ju ingen butik.
2. Beror väl på om det är den nya eller gamla storleken...
3. Skulle tro att du måste kontakta dom eller AD. Förslagsvis Stjärnurmakarna Söderhallarna.
http://sjoosandstrom.se/wp-content/uploads/2014/01/ROYAL-STEEL-CLASSIC.pdfSom jag misstänkte alltså, tråkigt men väldigt förståndigt!
Det är en 41:mm från 2012![]()
Grymt fin
Kommer befinna mig i Stockholm imorgon av jobbanledningar och tänkte att jag kanske skulle gå förbi SS kontor då jag har ett (presentkort?) på gratis byte av tavla för min Royal steel automatic och har ett par funderingar om detta.
- Är det bara att knalla in och be om byte utan att ha haft kontakt med SS tidigare?
- Någon som har bra koll på färgval?
- Om ja på fråga 1, hur lång tid tror ni det ungefär tar?
Är det till ringvägen du gått då?Ring först o boka tid. Jag har ringt samma dag som jag kommit in med klockan för service och det har funkat.
Tyvärr har SS haft väldigt långa servicetider ett tag nu. Beror nog både på att det är brist på urmakare i Sverige (trist) samt att de har fullt upp med att bygga nya klockor och nya modeller (kul)....
Vet dock inte om tavelbyte ska behöva ta en evighet?!?
Japp!Är det till ringvägen du gått då?
Bra tanke Franke.Har köpt dessa till frugan för att kunna fortsätta mitt missbruk
![]()
Segt med väntetiden ja... Men nytt är alltid kulRing först o boka tid. Jag har ringt samma dag som jag kommit in med klockan för service och det har funkat.
Tyvärr har SS haft väldigt långa servicetider ett tag nu. Beror nog både på att det är brist på urmakare i Sverige (trist) samt att de har fullt upp med att bygga nya klockor och nya modeller (kul)....
Vet dock inte om tavelbyte ska behöva ta en evighet?!?
Läcker! Modellen i just guld kan inte vara allt för vanlig heller.Såg denna på insta
Hittade pris
42k
![]()
Såg denna på insta
Hittade pris
42k
![]()
Såg denna på insta
Hittade pris
42k
![]()