Hawk100
Silver
Vågar vi hoppas på att vi på KS (och då förstås framför allt vi i Sjöö Sandström-tråden!Helt rättVi kan tyvärr inte avslöja när den kommer släppas, men att den kommer tillbaka, det är säkert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vågar vi hoppas på att vi på KS (och då förstås framför allt vi i Sjöö Sandström-tråden!Helt rättVi kan tyvärr inte avslöja när den kommer släppas, men att den kommer tillbaka, det är säkert.
Grymt! Då ser vi fram emot ett gruppköpserbjudande för oss entusiasterHelt rättVi kan tyvärr inte avslöja när den kommer släppas, men att den kommer tillbaka, det är säkert.
KlartLägg undan en grå gmt till mig
Tack F
Snyggt
Vackert och kul att se den på gummibandStockholm idag!![]()
Blod svett och tårar krävdes för att få på det men helt klart värt mödan.Vackert och kul att se den på gummiband![]()
Härligt, det passar verkligen!Blod svett och tårar krävdes för att få på det men helt klart värt mödan.![]()
Givet!!En given fullträff![]()
SnyggtEn given fullträff![]()
Bästa klockmärket som suttit på denna handled
självklartGivet!!
Helt rättVi kan tyvärr inte avslöja när den kommer släppas, men att den kommer tillbaka, det är säkert.
Endast det härInge nytt om Landsort?![]()
Aaahh oki hahaha antingen nästa vecka eller om 12 årEndast det här![]()
Typ...Aaahh oki hahaha antingen nästa vecka eller om 12 år![]()
Se ovan från ss i egen hög personInge nytt om Landsort?![]()
Skönt bilhandlarehäng
Japp, man sitter faktiskt riktigt bra på handleden. Bilden är lite missvisandeSkönt bilhandlarehäng
Som en svensk aquanaut, på tal om det är det någon som har båda och kan posta en side by side bild?Så nöjd med gummit. Otroligt bekvämt!![]()
Ta hand om varandra och bara att ni hör av er om det skulle vara något ni undrar över.
Jag har fått för mig att en svart länk hade varit väldigt läcker till en black copper.. ursäkta min okunskap, men finns det svarta länkar från @Sjöö Sandström ?
eller är jag helt ut och cyklar, tror ni det hade blivit en bra kombo?
![]()
En liten egen stilstudie av favoriten Royal Steel Classic, kunde ej låta bli. För den som är här inne och vill hitta några bilder av den ”in the wild”... eller bara vill se något vackert.
Den rekommenderas varmt, men se till att prova den hos AD först gällande storlek etc. Detta är 36mm.