• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Helt rätt :) Vi kan tyvärr inte avslöja när den kommer släppas, men att den kommer tillbaka, det är säkert.
Vågar vi hoppas på att vi på KS (och då förstås framför allt vi i Sjöö Sandström-tråden! ;)) får komma och hälsa på hos er och se den nya Landsorten när den är framme och pilla lite på övriga sortimentet. Och kanske t.o.m. få testa att ”pilla lite” i er verkstad? :D

WT36 :)

4CC05D91-FEC4-4052-B010-7FB7E72932FC.jpeg

B34E2F64-F9F5-4B82-B1BA-ACEA8680C61D.jpeg

En liten egen stilstudie av favoriten Royal Steel Classic, kunde ej låta bli. För den som är här inne och vill hitta några bilder av den ”in the wild”... eller bara vill se något vackert. :)
Den rekommenderas varmt, men se till att prova den hos AD först gällande storlek etc. Detta är 36mm.

Hjälp alla sjöösandströmare:)
Köpte en begagnad Skydiver -länk av en forummedlem, allt gott så långt , men Det saknades en skruv till länkbiten, och sen behöver jag en länkbit till, om det inte finns en halv? Länkbit komplett med skruven.
Finns det någon som har koll på nån som kan ha?
Länken är 22mm bred och skruven är 19mm
Tacksam för all hjälp!
A3402526-F56E-4BEC-94CC-AA533AB7EDB0.jpeg

4392E2B4-C1B2-406B-988D-3024C9850060.jpeg

Har för mig att det inte finns, hade samma tanke som du och tror att det skulle bli riktigt snyggt, man får nog köpa vanlig länk som man sen skickar på nån behandling så att man får den svart.

Jag har fått för mig att en svart länk hade varit väldigt läcker till en black copper.. ursäkta min okunskap, men finns det svarta länkar från @Sjöö Sandström ?

eller är jag helt ut och cyklar, tror ni det hade blivit en bra kombo?

B34E2F64-F9F5-4B82-B1BA-ACEA8680C61D.jpeg

En liten egen stilstudie av favoriten Royal Steel Classic, kunde ej låta bli. För den som är här inne och vill hitta några bilder av den ”in the wild”... eller bara vill se något vackert. :)
Den rekommenderas varmt, men se till att prova den hos AD först gällande storlek etc. Detta är 36mm.

Stilfullt! Mycket bra

Tillbaka
Topp