+1 på de. Fick ändå svar av han imorse.Sorry! Vilka tomte-fasoner att inte plocka bort sålda klockor......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1 på de. Fick ändå svar av han imorse.Sorry! Vilka tomte-fasoner att inte plocka bort sålda klockor......
Två uppdragningar och lite rörelse borde få fart på mekaniken...?Tack för svar! Messat @Sjöö Sandström så får vi se vad de svarar.
Men lite rörelse? Ska inte bara uppdragning funka?Två uppdragningar och lite rörelse borde få fart på mekaniken...?
Inte alltid.Men lite rörelse? Ska inte bara uppdragning funka?
Inte nödvändigtvis. Kan mycket väl behövas ett litet "knyck" för att få balansen och haken i rörelse. Inget konstigt.Men lite rörelse? Ska inte bara uppdragning funka?
Vilka här har den gula KS-Skydivern? Finns den fortfarande att köpa?
- Visa gärna bilder på den du har!
Obs, Jag är inte urmakare, bara intresserad och tyckare.Men lite rörelse? Ska inte bara uppdragning funka?
4 st kvar om jag förstår det rätt....
Ja denna har jag till och med haft 2 gånger..Den där stackarn är KS egen lilla Resesekreterare... hoppas du förbarmar dig över henne, hon är värd lite lugn och ro nu! Var snäll med henne!! Tack för att du tar hand om henne.
Blå worldtimer 36 på gummi. Enkelt.Jag vill komplettera min speedy 57 med en sommarklocka. Velar mellan dessa två.
Kan jag få lite input från er..
Postar bilder på både min speedy och de de SS jag velar mellan..
Jag har ögonen på en vit...Blå worldtimer 36 på gummi. Enkelt.
Köp då en vit 36a. Gummit är bra mycket bättre än länken. Men båda kan vara kul att ha.Jag har ögonen på en vit...
Förresten. Varför inte 41.?Köp då en vit 36a. Gummit är bra mycket bättre än länken. Men båda kan vara kul att ha.
Trevligare storlek. Estetiskt och bekvämlighet.Förresten. Varför inte 41.?
Jag har haft båda men har bara behållit Worldtimern. Skydivern gillade jag både för utseendet och funktionerna, men boetten satt tyvärr inte bra på min handled, så den fick lämna. Testa båda innan köp och var speciellt uppmärksamma på hur de funkar med den ”knöl” man har på ovansidan av handleden.....Jag vill komplettera min speedy 57 med en sommarklocka. Velar mellan dessa två.
Kan jag få lite input från er..
Postar bilder på både min speedy och de de SS jag velar mellan..
Tack för input. Har inte kikat på den blå. Ska göra det.Jag har haft båda men har bara behållit Worldtimern. Skydivern gillade jag både för utseendet och funktionerna, men boetten satt tyvärr inte bra på min handled, så den fick lämna. Testa båda innan köp och var speciellt uppmärksamma på hur de funkar med den ”knöl” man har på ovansidan av handleden.....
Lycka till!!
Ps. En ”vanlig” Royal Steel med blå sunbursttavlan skulle jag inte tacka nej till som sommarklocka... Har du kikat på den?
Antar att ni har sett att Krons har en blå begagnad på Pre-Owned för det facila priset 109kLänge den man såg några bilder på rc i guld, någon som kan lägga upp lite på denna sköna skapelse?
Klart prisvärd nuAntar att ni har sett att Krons har en blå begagnad på Pre-Owned för det facila priset 109khär
Är inte riktigt där än behöver lite bilder att dregla tillAntar att ni har sett att Krons har en blå begagnad på Pre-Owned för det facila priset 109khär
Kolla in gamla annonser här på ks så får du ett ca pris vad den kan va värdHej! Jag är lite sugen på att byta min oranga worldtimer 41mm mot något kul då den får lite handledstid. Hur mycket kan man få för den? Den har det nya urverket och box samt papper