Hawk100
Silver
Shit vilken uppställning du har! Men du måste GP en kurs då du kan byta tavla själv!!!! Går väl inte att den ska vara inlämnad flera veckor vid varje tavelbyte????Pink it is
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Shit vilken uppställning du har! Men du måste GP en kurs då du kan byta tavla själv!!!! Går väl inte att den ska vara inlämnad flera veckor vid varje tavelbyte????Pink it is
![]()
![]()
En annan fundering jag har är vad servicen på en Chronolink brukar ligga på? Antar att det "bara" är batteribyte på digitalaren men ligger det manuella urverket på de vanliga, ca 5000kr?
Det går ju att höra med SS direkt också. Man behöver inte gå över AD.Prislista enligt Nymans men du borde komma ner i pris om du väljer bort polering. Jag skulle ha hört med Erikson Urhandel också, de är ju också AD.
![]()
har aldrig funderat på detta, får kolla när jag är hemma (vilket jag inte är på några dagar)Är det någon här på KS som vet om länken till Tonneaun även passar till Chronolinken? Funderar på att köpa en Chronolink på läder men vill kunna använda länk också. Eftersom jag kör min Tonneau på läder nu så vore det smutt om det funkar att använda den länken på en framtida Chronolink. @TiE, du har väl båda modellerna och vet kanske svaret??
En annan fundering jag har är vad servicen på en Chronolink brukar ligga på? Antar att det "bara" är batteribyte på digitalaren men ligger det manuella urverket på de vanliga, ca 5000kr?
Det går ju att höra med SS direkt också. Man behöver inte gå över AD.
Kolla med @McGyver , han servar dessa.Jag var hos SS i våras och de sa att servicen på en Chronolink var på ca 5500 kr. Vi pratade inget om hur lång väntetid det var.
Min första Sjöö Sandström - en fantastisk klocka måste jag säga nya favoriten
Snygg klocka, nyfiken fråga - vilken omkrets har du på din handled? Jag har själv väldigt smala handleder men är väldig sugen på Skydiver...Beställde hem ett Nato. Blev inge bra :/
![]()
![]()
Typ 16,5-17. Beror på hur varm jag ärSnygg klocka, nyfiken fråga - vilken omkrets har du på din handled? Jag har själv väldigt smala handleder men är väldig sugen på Skydiver...
Du har ju två av de vackraste klockorna som finns enligt min mening. Royal Capitalen är fantastisk men IWC3714 är banne mig lika fantastisk (men urverket 7750 och avsaknaden av glasbaksida är lite synd)! Jag kan bara säga grattis och erkänna att jag är grymt avis!!!Tackar!
Ja det har jag den känns betydligt mindre än min iwc portugese där tavlan går hela vägen ut, det skönaste är att den är så tunn skulle jag säga. Ta och prova en så blir du fast![]()
Är det någon här på KS som vet om länken till Tonneaun även passar till Chronolinken? Funderar på att köpa en Chronolink på läder men vill kunna använda länk också. Eftersom jag kör min Tonneau på läder nu så vore det smutt om det funkar att använda den länken på en framtida Chronolink. @TiE, du har väl båda modellerna och vet kanske svaret??
Skulle det kunna vara märket Epoch som drivs av Christer Sjöö och Mikael Sandström? (Om jag förstått det rätt)Har en vän som precis har varit på klockutdelning till personal som har jobbat på företaget i 25 år.
En kollega till henne påstod att det var Sjöö Sandström som tillverkat klockan, men åt ett annat klockmärke. Hon mindes inte vad det stod på klockan, så frågan blir om det kan finnas någon sanning i detta påstående? Vet inget mer än att det är en guldklocka i dresskategorin.
Ping @Sjöö Sandström förresten![]()
Skulle det kunna vara märket Epoch som drivs av Christer Sjöö och Mikael Sandström? (Om jag förstått det rätt)
Ok, tack. Velar lite mellan Gummi och länk. Jag bor i norr Sverige och har dåligt utbud av åf men brukar passa på att klämma och känna när jag har ärenden till huvudstadenTyp 16,5-17. Beror på hur varm jag ärSkydivern sitter riktigt bra på gummit, vart bor du? Testa en i butik
Jag har tyvärr inte klämt på länken men den är riktigt bra på gummi. Det känns som den är gjord för gummit och sen finns länk som extraOk, tack. Velar lite mellan Gummi och länk. Jag bor i norr Sverige och har dåligt utbud av åf men brukar passa på att klämma och känna när jag har ärenden till huvudstaden![]()
Pansarknekt?Mot bröllop.
![]()
Före dettaPansarknekt?
Spännande ☺Vad tror ni, är det en ny Chronolink.
![]()
Vad tror ni, är det en ny Chronolink.
![]()
SyndJag tror absolut inte det men kör motorväg nu så det är lite svårt att utveckla från mobilen![]()