Jag vet EN sak som dyker upp inom kort.... Men jag vet en kille som vet om FLERA nyheter som kommer...:-o
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet EN sak som dyker upp inom kort.... Men jag vet en kille som vet om FLERA nyheter som kommer...:-o
Tyvärr, jag har ingen aning.Jag tror absolut inte det men kör motorväg nu så det är lite svårt att utveckla från mobilen
Edit: Det Enda som kan få mig att tro att det är så är just det faktum att du hintar om det och jag antar att du har bra kontakter generellt men även hos S&S![]()
Tittar man på siluetten så är det klart möjligt...Har gått rykten om att en ny Landsort skulle dyka upp i okt/nov..![]()
Tvekar på Landsort...blev ngt annat när ljuset tändes..Tittar man på siluetten så är det klart möjligt...
Tvekar på Landsort...blev ngt annat när ljuset tändes..![]()
Vad tror ni, är det en ny Chronolink?
Vad menar du? Hittar inget.Kika hemsidan för SS så får ni lite mer "hint" om vad det kan tänkas vara som dyker upp![]()
http://sjoosandstrom.se/Vad menar du? Hittar inget.
Var inne där ja. Trodde du menade att man fick ytterligare ledtrådar om släppet. Dom har även lagt upp samma bild på Instagram.http://sjoosandstrom.se/
Samma bild som SS la upp i en ny tråd om kommande släppet för bara en liten stund sedan..
Var inne där ja. Trodde du menade att man fick ytterligare ledtrådar om släppet. Dom har även lagt upp samma bild på Instagram.
Tänkte precis länka den. Allt tyder på en Skydiver. En Landsort modell mindre hade dock varit riktigt välkommen hos mig, tycker dom är balla.Men det skulle ju komma en ny landsort och den här påminner ju om den, framförallt att den inte har bandhorn. Och höjden... hope, hope
Edit: såg på andra bilden, den har ju band horn, då är det väl en skydiver... hoppas på en automatare med chronograf denna gång
Tänkte köpa en landsort wordtimer när den kommer. Sålde precis min cronolink och lite patriot måste jag ju vara...Tänkte precis länka den. Allt tyder på en Skydiver. En Landsort modell mindre hade dock varit riktigt välkommen hos mig, tycker dom är balla.
Frågan är säkerligen ställd i denna eller någon annan tråd, men orkar inte söka. Vad föreställer S&S baksidor? Punkten och de tre "strecken"?
Grymt med den orangea tavlan, grattisÄr grymt nöjd med tavelbytet...färgen poppar verkligen ut på ett riktigt bra sätt. Nu ser jag fram mot att få fota lite i dagsljus i morgon samt fundera på om jag ska montera tillbaka länken eller köra crocko för första gången, (har fått tag på både orange och brunt).
![]()
enligt en representant som jag träffade i torsdags så ska det vara en fortsättning på skydivern, men mycket mer fick jag inte vetaJa, speciellt med tanke på stridsplanet i bakgrunden så verkar det antingen vara en ny version av Skydiver eller en helt ny piloter.
EDIT: Om man tittar på profilen på bandet så skulle jag gissa att det är en gummistronk.
Hej.![]()
Vad vet panelen om denna Sjöö Sandström?
Eftersöker info om ref, pris och övrigt som kan vara kul att veta.
Funderar på att fylla på med tavlor i framtiden
Har vit och svart men en blå kunde ju vara kul
Vad får man vänta sig?
Betalade ca 500 för svarta
enligt en representant som jag träffade i torsdags så ska det vara en fortsättning på skydivern, men mycket mer fick jag inte veta
Den var mycket mycket snygg på länk! Ser fram emot fler bilderHej.
Vad vill du veta om klockan?
Haft min Royal Steel Quattro sedan 2006.
Kan lista de problem jag haft/har med den.
För övrigt mycket nöjd med klockan.
- I somras skruvade en skruv ur sig i verket vilket gjorde att klockan stannade. Detta hände då jag råkade ha klockan på mig vid en lite tuffare cykeltur. Lokal urmakare löste det hela för 200kr.
- Har problem med att den ej drar upp sig som den ska. Samma urmakare konstaterade att lagret till vikten var slitet. Blir en kommande reparation (ca 1000kr skulle jag tro).
Har länk på min och den blir ruskigt tung jämfört med många andra klockar.
I och med att armbandet är på 26mm så upplever många den som stor.
Till skillnad från den du lagt upp bild på så har min en kolfiberurtavla.
Du kan se min klocka i min avatar.
Sitter på paddan nu och bildformatet gillades ej av forument när jag skulle ladda upp.
Den var mycket mycket snygg på länk! Ser fram emot fler bilder![]()
Sorry att behöva spräcka en bra historia men Royal blue har ingenting med vår kung och hans val av klockar att göra. Det är en färg med Engelskt ursprung. Brukar beställa slipsar från England och då är det en ganska vanlig färg i utbudet.Det beror på vilken färg du får tag på, (och självklart i vilket skick). Det finns ju ett antal olika blå...åtminstone isblå och mörkblå, eller royal blue som jag har hört att den kallas med anledningen av att våran konung sportar blå Chronolink![]()