Är väl typ denna och skydiver som jag ännu inte ägt..Du behöver ju en sån här....,
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är väl typ denna och skydiver som jag ännu inte ägt..Du behöver ju en sån här....,
![]()
Samlingen just nu..
![]()
Och en sån härDu behöver ju en sån här....,
![]()
Hej! Har kikat på en Royal steel 41. Gärna en med vit tavla. Vad ligger beg. priserna på?
Tack snabb fixat så
Har redan haft denna fast blå tavlaOch en sån här![]()
Jag sålde en blå med läder och gummi för 10k + växel efter sommaren.Hej! Har kikat på en Royal steel 41. Gärna en med vit tavla. Vad ligger beg. priserna på?
Ok, jag såg den blåa. Fin tavla också. Var tyvärr lite sen på den. Men är klockan lite "tråkig" vad säger ni?Jag sålde en blå med läder och gummi för 10k + växel efter sommaren.
Lite till för en på länk är rimligt.
Jag tycker den är kanon, men dels gillar jag sportigare klockor mer och dels lider jag av kronisk flipparsjuka.Ok, jag såg den blåa. Fin tavla också. Var tyvärr lite sen på den. Men är klockan lite "tråkig" vad säger ni?
Skall bli intressant att se.
Kommer bli brun tavla, precis som jag förutspåddeSkall bli intressant att se.
Grattis till din nya klockaEftersom ingen ville sälja en RSC36 mig och att jag köpt massa urtavlor så fick det bli en tur till Visby ur och guld för ett köp av en nya RSC36 från @Sjöö Sandström
Tar paketöppningen här oxå
![]()
![]()
![]()
![]()
Tackar, alltid ett nöje att köpa era klockor och Visby ur och Guld är verkligen en bra ambassadörGrattis till din nya klocka![]()
Succé designmässigt! Och kul att de lyssnar på alla som vill ha 36mm. För liten för mig, men fan vad jag uppskattar Sjöö Sandström.![]()
![]()
Annual edition 22
Honoring the strongest girl in the world, we are proud to present the 2022 version of the Royal Steel Classic Annual Edition.sjoosandstrom.se
Den där var läcker! Hur snabbt säljer de slut?
Jättefin tavla!..men 36 är för smått för mej.. Samt att jag måste ha datumsnurra.
Släng in Stockholm på tavlan oxå![]()