OscarSvensson123
Basic
Jag röstar på den röda! Är färgen lik den röda som är på jubileumsmodellen eller är denna lite mörkare som det ser ut på bilden?Tackar..nu är bara frågan vilka tavla man skall ha i![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag röstar på den röda! Är färgen lik den röda som är på jubileumsmodellen eller är denna lite mörkare som det ser ut på bilden?Tackar..nu är bara frågan vilka tavla man skall ha i![]()
Nice!! Isblå och kolfiber(?) är svinballa
Jag är färgblind bevisligen, det var ingen röd här.. nu röstar jag på den under den gula!
Bara titta längre upp på sidanSnyggt! Lite sugen på en RSC med antingen champagne- eller pärlemortavla. Har vi några här i tråden?
Kolfiber har jag just nu på min Chronolink så den går nog just nu bortNice!! Isblå och kolfiber(?) är svinballa![]()
Då säger jag isblåKolfiber har jag just nu på min Chronolink så den går nog just nu bort
Den har jag tyvärr nu på min Chronolink så vill nog ha någon annan härJag är färgblind bevisligen, det var ingen röd här.. nu röstar jag på den under den gula!
Med risk att låta färgblind igen så röstar jag då på den blanka orangeaDen har jag tyvärr nu på min Chronolink så vill nog ha någon annan här
Det är ju glasklart, den gröna!!!!!! Den var ju helt underbar
Jag är med Limeee!Det är ju glasklart, den gröna!!!!!! Den var ju helt underbar![]()
Lutar starkt åt denDet är ju glasklart, den gröna!!!!!! Den var ju helt underbar![]()
Är nog den det kommer bliJag är med Limeee!
Var fick du tag i dessa tavlor??
Lite olika kontakter som man knutit till sig under årens loppVar fick du tag i dessa tavlor??![]()
Finns det fler av den gröna att få tag i??Lite olika kontakter som man knutit till sig under årens lopp![]()
Lite olika kontakter som man knutit till sig under årens lopp![]()
För att vara på säkra sidan skulle jag lämna in den!Först och främst ber jag om ursäkt för den skitiga länken!
MEN, anledningen till att jag lägger upp bilden är att min pinn håller på att släppa när jag har klockan på armen. Jag har givetvis provat att skruva tillbaka den, men den åker alltid ur såhär efter användning.
som sagt, känner att det inte är någon risk just nu att den åker ur helt. Men vad tycker ni jag borde göra. Skicka in den? Låta den vara? Har ni varit med om samma?
![]()
Först och främst ber jag om ursäkt för den skitiga länken!
MEN, anledningen till att jag lägger upp bilden är att min pinn håller på att släppa när jag har klockan på armen. Jag har givetvis provat att skruva tillbaka den, men den åker alltid ur såhär efter användning.
som sagt, känner att det inte är någon risk just nu att den åker ur helt. Men vad tycker ni jag borde göra. Skicka in den? Låta den vara? Har ni varit med om samma?
![]()
Nu kanske jag dumförklarar mig själv, men menar du att jag ska limma?Locktite?
Nu kanske jag dumförklarar mig själv, men menar du att jag ska limma?
Tack och bock! Älskar det här forumetLoctite eller inte... POLL!
Att det ibland kan bli problematiskt att få bort skruven pga Loctite när man vill korta en länk är ju välkänt och väldiskuterat. Men hur gör ni när ni skruvar ihop länken igen? Ni som kortar skruvad länk själv, använder ni Loctite (om ja, vilken Loctite)? Eller är detta något som egentligen...klocksnack.se
![]()
Där köpte jag UTC..Var det inte från Tradera-annonsen?
Loctite är bra, det finns varianterLoctite eller inte... POLL!
Att det ibland kan bli problematiskt att få bort skruven pga Loctite när man vill korta en länk är ju välkänt och väldiskuterat. Men hur gör ni när ni skruvar ihop länken igen? Ni som kortar skruvad länk själv, använder ni Loctite (om ja, vilken Loctite)? Eller är detta något som egentligen...klocksnack.se
![]()