• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

chronogimp.png

edit: något sånt? Tror jag personligen föredrog de tidigare med lite färg i.
Iof så är det en ganska platt orginalbild på chronolinken, skulle nog se bättre ut med lite liv i sig.
Tog mig iaf tiden att klippa ut de olika elementen så nu kan jag trycka i vad som helst som urtavla.

Edit igen: verkar som att gimp producerade sämre bildkvalitet efter export, ska kika vad det kan bero på

Snyggt, men kanske lite dyster. Nästa steg är att fundera på olika strukturer för sektorerna vilket jag tycker var en av de stora fördelarna med 2020 Annual.

SJÖÖ SANDSTRÖM SÖNDAG
Är det här min sista Sjöö Sandström Söndag på ett tag nu?
Chronolinken kommer att vandra vidare till en ny lycklig ägare i sommar, så nu kommer jag vara helt utan en Sjöö Sandström för första gången på över ett år… Förhoppningsvis kommer jag tillbaka snart nog😊
78ABA16F-18CB-45D1-95FC-2D1ADCA8FBA1.jpeg

SJÖÖ SANDSTRÖM SÖNDAG
Chronolinken kommer att vandra vidare till en ny lycklig ägare i sommar, så nu kommer jag vara helt utan en Sjöö Sandström för första gången på över ett år… Förhoppningsvis kommer jag tillbaka snart nog😊
Jag kommer sakna dig!

SJÖÖ SANDSTRÖM SÖNDAG
Var inte chronolinken din ”föralltid keeper”? :cool:

Hur har ni som lyckats köpa fler urtavlor till chronolinken sourceat dem? Är det bara tradera och kaplans. Jag är så mycket på jakt efter en ljusblå eller en gul men har sprungit på patrull överallt…😢

Finns tyvärr inget bättre sätt än att fortsätta bevaka de säljsajter som tipsats om och ha tålamod, alternativt köpa hela klockor med de tavlor man vill ha, köpa svart tavla löst, byta och sälja igen. Samt maila samtliga urmakare och AD som hanterar Sjöö Sandström.
Jag har försökt, tålamodet är det svåra. Har mailat en massa ad:s men ingen har kvar…

Tillbaka
Topp