Jag har försökt, tålamodet är det svåra. Har mailat en massa ad:s men ingen har kvar…
Kollade du med Magnusson i Gbg om de hade kvar en orange?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har försökt, tålamodet är det svåra. Har mailat en massa ad:s men ingen har kvar…
Bara 12 urtavlor med tillhörande klocka och gummiarmbandNågon snäll själ som har urtavla tillsalu till en SS RSC 36/37
Sälj en urtavla till mig!Bara 12 urtavlor med tillhörande klocka och gummiarmband![]()
En Chronolink?Frånvaron i den här tråden blev kort! Så lätt slipper ni mig inte, för nu är en Sjöö Sandström på ingång![]()
Nope inte än, en sån lär väl köpas om nån veckaEn Chronolink?
Sjukdomen är för härligFrånvaron i den här tråden blev kort! Så lätt slipper ni mig inte, för nu är en Sjöö Sandström på ingång![]()
Du kan ju köpa massor om du villSälj en urtavla till mig!
Har ju redan klockan. Kan du släppa en tavla till mig?Du kan ju köpa massor om du vill![]()
Perfekt! sälj en svart eller en med någon rolig färg?Du kan ju köpa massor om du vill![]()
Kommer bli fräckt![]()
Dagens nykomling, här ska den gula tavlan hamna som jag köpte av @HaVet71Kommer bli bra sommar dinka
![]()
De hade ingen. 1 silver var allt de hadeKollade du med Magnusson i Gbg om de hade kvar en orange?
Nu har jag kontaktat varenda ad i Sverige och frågat här i gruppen och det verkar omöjligt att uppbringa en ny urtavla till min chronolink. Får helt enkelt älska den svarta. Så härmed ger jag officiellt upp så nu slipper ni mitt tjatande.Jag ska sluta tjata men jag frågar en sista gång. Ingen som har en gul eller ljusblå urtavla till chronolink att låta gå vidare till mig
![]()
Nu har jag kontaktat varenda ad i Sverige och frågat här i gruppen och det verkar omöjligt att uppbringa en ny urtavla till min chronolink. Får helt enkelt älska den svarta. Så härmed ger jag officiellt upp så nu slipper ni mitt tjatande.![]()
Fanns en som hade en silver annars är det svart mörkblå och vit som går att köpa direkt från Sjöö Sandström.Ringde du runt och frågade efter Chronolink urtavlor? Fanns det några liggandes hos handlarna, var det bara silver?
(är silver samma som vit?)
Tror ca2000Vad kostar de?
(urtavlorna)
Blå är slutFanns en som hade en silver annars är det svart mörkblå och vit som går att köpa direkt från Sjöö Sandström.
Konstigt. Jag fick mail av dem i förrgår att man kan köpa svart mörkblå och vit om man gör tavelbytet hos dem.Blå är slut![]()
Fick svar på PM förra veckan att de inte har kvar blå tavlor. Däremot hade de silver. Hur ska ni ha det @Sjöö Sandström ?Konstigt. Jag fick mail av dem i förrgår att man kan köpa svart mörkblå och vit om man gör tavelbytet hos dem.
Vi vet frustrationen..både jag och @Clark Kent har fått jobba hårt för att få tag i våra urtavlor..går det för lätt så är det inte så skoj heller. Lycka till i sökandet..tyvärr är ju även jag ute efter mer tavlorNu har jag kontaktat varenda ad i Sverige och frågat här i gruppen och det verkar omöjligt att uppbringa en ny urtavla till min chronolink. Får helt enkelt älska den svarta. Så härmed ger jag officiellt upp så nu slipper ni mitt tjatande.![]()