• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nu kör vi gula och blå🇸🇪🇸🇪⚽⚽🇸🇪🇸🇪
02DC3D7D-2513-4064-AFF7-D47AB58E5B3B.jpeg

Till allas information så passar inte Royal Steel Lady linken på en Chronolink. Det är 2mm olika bredd på länkarna. De ser sjukt lika ut, men när man mäter blir skillnaden uppenbar.

Kom just ut en begagnad Royal Steel Lady för 13000:- på blocket, tror ni man får 10.000:- för en sådan?

Min är i toppskick, knappt använd.

🤩Jag ska sluta tjata men jag frågar en sista gång. Ingen som har en gul eller ljusblå urtavla till chronolink att låta gå vidare till mig ☺️☺️☺️
Nu har jag kontaktat varenda ad i Sverige och frågat här i gruppen och det verkar omöjligt att uppbringa en ny urtavla till min chronolink. Får helt enkelt älska den svarta. Så härmed ger jag officiellt upp så nu slipper ni mitt tjatande. 🧐

Nu har jag kontaktat varenda ad i Sverige och frågat här i gruppen och det verkar omöjligt att uppbringa en ny urtavla till min chronolink. Får helt enkelt älska den svarta. Så härmed ger jag officiellt upp så nu slipper ni mitt tjatande. 🧐
Vi vet frustrationen..både jag och @Clark Kent har fått jobba hårt för att få tag i våra urtavlor..går det för lätt så är det inte så skoj heller. Lycka till i sökandet..tyvärr är ju även jag ute efter mer tavlor😬

På tal om urtavlor. 🤔
Jag söker en svart urtavla till en RSC 41.
Om det är någon som sitter på en och kan tänka sig att skiljas från den får ni gärna höra av er till mig.

Tillbaka
Topp